Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Babymario
Hmm...virker nesten som om den skulle vært løs og ikke limt på..,Har en blank plate til og den brukte jeg oppa dies'n og papiret før jeg skjønte at jeg skulle bruke den "gummimatta" (som det står this side up) og den blanke plata ble også veldig bøyd. Den grå matta blir jo også litt bulkete, men den er jo av mykere materialet så det går greit.
Så faktisk ikke at det var en ekstra plate på plattformen før den løsna... Har dere en blank plate limt oppå den lysegrå plattformen? Det er litt merker i plata, men poenget er jo at den løsner fra den grå plattformen den tydeligvis er limt på. Synes det er rart [8|]
Er så eitrande for****a!!! [:@][:@] Cutting plattformen ser sånn ut:
Og det etter ikke veldig mye bruk...[:@][:@]
Har sendt mail til bikuben nå,må være reklamasjon at den plastplata løsner fra den grå vel?
ORIGINAL: [ Monica ]
Er så eitrande for****a!!! [:@][:@] Cutting plattformen ser sånn ut:
Og det etter ikke veldig mye bruk...[:@][:@]
Har sendt mail til bikuben nå,må være reklamasjon at den plastplata løsner fra den grå vel?
så bøyd er min blanke også[&:]
og jeg kutter i denne rekkefølgen.
cuting mat , spellbinders dais med knivene opp , ark og den blanke øverst .
og den bøyde seg faktisk sån etter 1 gangs bruk[:-]
men min henger ikke fast da .
ORIGINAL: *mamsen83*
dette ser ut som det første cutting platen de kom med, den er jo helt ubrukelig. vet det er flere en meg som har fått ny plate. min nye er grå. ta kontakt med de du :)
ORIGINAL: Pijah
dette ser ut som det første cutting platen de kom med, den er jo helt ubrukelig. vet det er flere en meg som har fått ny plate. min nye er grå. ta kontakt med de du :)
Det er ikke den platen det er snakk om! Hvis dere som har Epic ser på den grå plattformen, så er det limt fast en blank plate på de, den er vel 3-4 mm tykk. Og den er som sagt limt fast, og skal ikke løsne. Det gjør den kun om den blir brukt feil.
Den andre blanke platen har Epic selv sagt at er altfor dårlig, og på alle nye Epicer som selges, helt tilbake for nesten et år siden faktisk, selges med den grå myke kuttematten.[:)]
Og for alle som har kjøpt Epic før de begynte å sende den med automatisk, så er det bare å henvende seg dit man kjøpte den og få ny.
ORIGINAL: [Mon|]
Det er ikke den platen det er snakk om! Hvis dere som har Epic ser på den grå plattformen, så er det limt fast en blank plate på de, den er vel 3-4 mm tykk. Og den er som sagt limt fast, og skal ikke løsne. Det gjør den kun om den blir brukt feil.
Den andre blanke platen har Epic selv sagt at er altfor dårlig, og på alle nye Epicer som selges, helt tilbake for nesten et år siden faktisk, selges med den grå myke kuttematten.[:)]
Og for alle som har kjøpt Epic før de begynte å sende den med automatisk, så er det bare å henvende seg dit man kjøpte den og få ny.
Jeg har blank kuttematte (den som man legger på toppen oppå ark og dies)... har også kjøpt meg en ny på Bikuben og den er også blank.
ORIGINAL: [Mon|]
Jeg har blank kuttematte (den som man legger på toppen oppå ark og dies)... har også kjøpt meg en ny på Bikuben og den er også blank.
Da ville jeg tatt en telefon dit og spurt hvorfor, for det er den beskjeden jeg fikk da jeg kjøpte min epic der.