Cutting plattform epic six

FruAH

Glad i forumet
Er så eitrande for****a!!! [:@][:@] Cutting plattformen ser sånn ut:

Og det etter ikke veldig mye bruk...[:@][:@]
Har sendt mail til bikuben nå,må være reklamasjon at den plastplata løsner fra den grå vel?

Oisann! Sånn skal den ikkje bli nei. Bør jo absolutt være reklamasjon om den har blitt brukt etter forskriftene mener da jeg.. Hvilke dies bruker du? Min cuttingplattform har snaut et merke i seg den. Men den grå tynne som ligger øverst er naturlug nok bølgete og full av merker da[:)]

Så lenge den lå (trangt) i esken sin var det ikke noe problem, men siden det var litt upraktisk så har jeg tatt den ut av esken og den står i hobbyskapet. Bruker spellbinders og quickutz alfabet. Tror da jeg har pleid å legge dies'ene ned og papiret oppå. men det har jo hendt at det har blitt andre veien også hvis andre har brukt rulla. Kan ikke skjønne at det skal ha så mye å si uansett da [8|] Mulig den MÅ ligge i press ... Håper jeg får ny...

Min ligger ikkje i press, bare oppi en skuff løst sammen med de andre plattformene.. Får satse på du får en ny en da, for din var jo blitt helt vill![8D] Du får holde oss oppdatert når du får svar fra dem[:D]

Vet du hva? ser faktisk ut som du har brukt platene feil når du har kutta...
Hvordan er det egentlig du gjør dette? Hvordan ligger diesene, platene og ja, alt...?

ORIGINAL: Diddij

Vet du hva? ser faktisk ut som du har brukt platene feil når du har kutta...
Hvordan er det egentlig du gjør dette? Hvordan ligger diesene, platene og ja, alt...?

Knivene skal ikke gå inn i cutting plattform[X(] du må snu diesene om du skjønner...det er den "myke" plata som skal være mot knivene...

Hmm...virker nesten som om den skulle vært løs og ikke limt på..,Har en blank plate til og den brukte jeg oppa dies'n og papiret før jeg skjønte at jeg skulle bruke den "gummimatta" (som det står this side up) og den blanke plata ble også veldig bøyd. Den grå matta blir jo også litt bulkete, men den er jo av mykere materialet så det går greit.

Så faktisk ikke at det var en ekstra plate på plattformen før den løsna... Har dere en blank plate limt oppå den lysegrå plattformen? Det er litt merker i plata, men poenget er jo at den løsner fra den grå plattformen den tydeligvis er limt på. Synes det er rart [8|]

ORIGINAL: Babymario

Hmm...virker nesten som om den skulle vært løs og ikke limt på..,Har en blank plate til og den brukte jeg oppa dies'n og papiret før jeg skjønte at jeg skulle bruke den "gummimatta" (som det står this side up) og den blanke plata ble også veldig bøyd. Den grå matta blir jo også litt bulkete, men den er jo av mykere materialet så det går greit.

Så faktisk ikke at det var en ekstra plate på plattformen før den løsna... Har dere en blank plate limt oppå den lysegrå plattformen? Det er litt merker i plata, men poenget er jo at den løsner fra den grå plattformen den tydeligvis er limt på. Synes det er rart [8|]

Men det ser ut som det er veldig mange kuttemerker i din cutting plattform, det skal det jo ikke være...så må du jo hatt knivene på diesene mot den da?? eller??

Jeg er litt enig med de andre, når de sier at det ser ut som mye merker i plattformen..
Man skal bruke de i denne rekkefølgen: plattform, dies (med kniven opp), ark, grå kuttematte og så rulle gjennom.

Den grå er en erstatning for den tynne blanke plata, den kan du bruke til den er brukt opp og så kaste.. [;)]

Så på bikuben nå at man kan kjøpe en løs blank plate til 99,- hvis man ikke har pålimt plate. Får kanskje rive av den ødelagte og kjøpe en ny.

Takk for svar [:)]

Har sendt mail til bikuben nå,må være reklamasjon at den plastplata løsner fra den grå vel?

så bøyd er min blanke også[&:]
og jeg kutter i denne rekkefølgen.
cuting mat , spellbinders dais med knivene opp , ark og den blanke øverst .
og den bøyde seg faktisk sån etter 1 gangs bruk[:-]

men min henger ikke fast da .

Da er det ikke bare meg da [&:] Har kuttet omvendt på telyskort-eskene for å få diesen riktig plassert... var kanskje ikke så lurt [8|] Spent på hva bikuben sier...

ORIGINAL: [ Monica ]

så bøyd er min blanke også[&:]
og jeg kutter i denne rekkefølgen.
cuting mat , spellbinders dais med knivene opp , ark og den blanke øverst .
og den bøyde seg faktisk sån etter 1 gangs bruk[:-]

men min henger ikke fast da .

Min blanke plate er også bøyd, men den er IKKE limt fast i den lysegrå platformen. Den blanke legger jeg oppå toppen før jeg sveiver alt igjennom epicen.

Den kutter like bra selv om den er bøyd.. bare passer på å bytte på om jeg har bøyen opp eller ned annahver gang når jeg bruker den (inbiller meg at den retter seg litt ut da)

dette ser ut som det første cutting platen de kom med, den er jo helt ubrukelig. vet det er flere en meg som har fått ny plate. min nye er grå. ta kontakt med de du :)

ORIGINAL: *mamsen83*

dette ser ut som det første cutting platen de kom med, den er jo helt ubrukelig. vet det er flere en meg som har fått ny plate. min nye er grå. ta kontakt med de du :)

Det er ikke den platen det er snakk om! Hvis dere som har Epic ser på den grå plattformen, så er det limt fast en blank plate på de, den er vel 3-4 mm tykk. Og den er som sagt limt fast, og skal ikke løsne. Det gjør den kun om den blir brukt feil.
Den andre blanke platen har Epic selv sagt at er altfor dårlig, og på alle nye Epicer som selges, helt tilbake for nesten et år siden faktisk, selges med den grå myke kuttematten.[:)]
Og for alle som har kjøpt Epic før de begynte å sende den med automatisk, så er det bare å henvende seg dit man kjøpte den og få ny.

ORIGINAL: Pijah

Det er ikke den platen det er snakk om! Hvis dere som har Epic ser på den grå plattformen, så er det limt fast en blank plate på de, den er vel 3-4 mm tykk. Og den er som sagt limt fast, og skal ikke løsne. Det gjør den kun om den blir brukt feil.
Den andre blanke platen har Epic selv sagt at er altfor dårlig, og på alle nye Epicer som selges, helt tilbake for nesten et år siden faktisk, selges med den grå myke kuttematten.[:)]
Og for alle som har kjøpt Epic før de begynte å sende den med automatisk, så er det bare å henvende seg dit man kjøpte den og få ny.

Jeg har blank kuttematte (den som man legger på toppen oppå ark og dies)... har også kjøpt meg en ny på Bikuben og den er også blank.

ORIGINAL: [Mon|]

Jeg har blank kuttematte (den som man legger på toppen oppå ark og dies)... har også kjøpt meg en ny på Bikuben og den er også blank.

Da ville jeg tatt en telefon dit og spurt hvorfor, for det er den beskjeden jeg fikk da jeg kjøpte min epic der.

ORIGINAL: [Mon|]

Da ville jeg tatt en telefon dit og spurt hvorfor, for det er den beskjeden jeg fikk da jeg kjøpte min epic der.

Det er denne jeg har kjøpt http://www.bikuben.com/produkter/quickutz/epic-six/epic-og-tilbehor/quickutz_-cutting-mat-_blank_-for-epic-six//

Men jeg har forsåvidt aldri hatt noen problemer med min blanke kuttematte, ja det blir merker i den og den bøyer seg litt, men ikke noe av dette er til hinder for å bruke den. Den stanser ut like bra uansett.

Back
Topp