CUBUS

det er kjekt. å jeg som ikke skal ut før imorgen da[8|]

Skal til byen etter på jeg og kikke etterkjole til navnefest og 17mai, så takk for tipset [:)]

hmm, kanskje jeg skal løpe å kjøpe da[;)]

Kjøpt babyklær for 900 kr [8D] Etter 30 prosent og 350 kr i avslag.. Hehe..
Men utnyttet situasjonen og kjøpte KUN ullklær. To ullbodyer, to ullstrømpebukser, tre vanlige strømpebukser, en ellnattdress, ullvotter og ull lue med hals.
Lille babyen skal nok vere god og varm [8D][:D]

Jeg har vært der!! handla kjempemasse fint til ungene..tror det gikk en 1500kr...men fikk utrooolig mye for penga altså! kjempefornøyd!![:D]

ORIGINAL: fruit

Kjøpt babyklær for 900 kr [8D] Etter 30 prosent og 350 kr i avslag.. Hehe..
Men utnyttet situasjonen og kjøpte KUN ullklær. To ullbodyer, to ullstrømpebukser, tre vanlige strømpebukser, en ellnattdress, ullvotter og ull lue med hals.
Lille babyen skal nok vere god og varm [8D][:D]

Genialt!
Ikke veldig ofte det er ull på salg ellers!

Vi har sååå dårlig CUBUS-butikk her så ble ikke mye, men ble en hel sparkedress, bukse og omslagsbody, alle 3 i samme stil[:D]

Da har jeg vært på shopping ;)

Kjøpt kjolen på b young, den er baby blå, ikke så lett å se på bildene.
Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan jeg laster opp flere bilder i samme mel, men men [:D]

Et nærbilde av toppen på kjolen, veldig søt altså, sto mellom lyse blå og lyse rosa [:)]
Men fant ut at jeg har såå mye rosa og lilla i skapet så på tide med noe nytt [;)]

Og her kommer det jeg kjøpte på cubus [:D]

Ble bare en tunika til meg selv, føler at jeg må roe ned den baby shoppingen litt, sambo blir litt gæren, heeh..

Men tunikaen var iallefall veldig søt, og den kan snøres sammen rundt under puppa, så magen blir ekstra synlig [:D]
Og den hadde de i alle regnbuensfarger

Back
Topp