Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Akkurat det jeg trengte å høre... det var liksom det jeg hadde sett for megVar på cruise i Karibien da hun var 7mndr og i middelhavet da hun var 2 år. Cruise er laget for barnog foreldrene. Fine basseng og fine barneklubber. Vesla vil bare på cruiseferier
![]()
Takk for gode tipsVi dro med Oasis som den gang bare hadde tre stopp på ruta vår. Haiti, Cozumel, Playa del Maya (?) og resten til sjøs. Det var deilig med mange dager ombord da båten var svær og været varmtAnbefaler virkelig å ha Balkonglugar. Noen restaurantene er "barnefrie" og det var deilig. Hun sov i barnehagen (sykepleiere som passet barnet), mens vi nøt et romantisk måltid.
Ellers så var de veldig opptatt av de små hadde det bra hele tiden. Store lekerom som var tilpasset alder og mye show for barna. Kan ikke få rost båtene nok og anbefale det sterkere. ;-)
Takk for gode tips
Håper vi får det til.. gleder meg allerede![]()
Fikk de lov å bade bassengene? Da vi sjekket så sto det at barn ikke fikk lov å bruke noen av bassengene med mindre de var pottetrent :/ Badebleier var heller ikke lov..håper dere får det til jeg også! Bare å spørre om det er noe mer
![]()
De egne bassenger til de som bruker bleie. Ett eller to basseng. Men toåringen var bleiefri, så det var ikke noe problem herFikk de lov å bade bassengene? Da vi sjekket så sto det at barn ikke fikk lov å bruke noen av bassengene med mindre de var pottetrent :/ Badebleier var heller ikke lov..