crosstrainer

mb

Gift med forumet
Nå har jeg tatt mot til meg og bestemt meg for at jeg skal begynne å trene. Derfor har jeg vært og bestilt meg en crosstrainer. En sånn som du går på nesten som om du sykler og har "skistaver"  så du får trent armene litt også. Den har mange programmer og vanskelighets/ tyngde grader. Håper jeg kan oppnå en liten sprett rompe til slutt og litt fastere lår. Lurte på om jeg skulle melde meg inn i trimklubben her inne, men jeg vil ikke slanke meg skal bare stramme opp litt så jeg vet ikke om jeg er kvalifisert.

klart du kan være med allikevel!!

Er jo litt ekstra motiverende når man skriver opp hvor mye man trener!!
Da ser man at man har gjort noe!![:D]

Jepp, men da melder jeg meg inn når jeg har fått maskinen og treniga begynner.[:D]

gjør det!![:D]

bare kjekkere jo flere vi er!![:D]

Selfølgelig skal du være med. Her inne er det de som vil ned mye, de som vil ned litt, de som vil opp og de som vil være der de er.
ALLE kan være med.
Klemmer

ORIGINAL: buster

klart du kan være med allikevel!!

Er jo litt ekstra motiverende når man skriver opp hvor mye man trener!!
Da ser man at man har gjort noe!![:D]

Enig!
mb- Hvor mye måtte du ut med for en slik maskin da!?
Høres jo rimelig effektivt ut...[:)]

Er ikke helt sikker hva det blir enda, men det er en plass mellom 1800 og 2500. Hvis du måler mot medlemskap på helsestudio, som du aldri får tid til å gå på alikelvel (gjelder i hvertfall meg). Så synes jeg det er billig.[:)]

Virka som en greit pris det ja![:)]
He,he...Har det på lik måte med helsestudio her ja...

Har ikkeno lyst å trene på helsestudio jeg - får så dårlig selvbilde av å se på alle som er så mye bedre trent enn meg [8|]

Åååå....en sånn en har jeg sikla etter LEEEENGE!!!! Hater helsestudio jeg også....liker heller bedre å jogge og spille håndball...men når samboer er borte får jeg jo ikke gjort det...
Har prøvd en sånn maskin da og den er helt genial spør du meg....fikk gangsperre i ALLE muskelgrupper... hehehe...fra rompa, magen. lårene til armene! [;)]

Jeg fikk nettopp Kari Jaquessons nye trim dvd i posten!!

Den var kjempeflott, og da kan jeg trene når det passer!! Helt supert!!

Og svetten renner som bare det!![:D]

synes det ser ut som vi er godt motivert til å  drive en trimklubb jeg. Tror det skal renne en del kilo bort etter hvert. [:D]

Håper det ja!! [;)]
Eller iallefall bli litt fastere i fisken!![:D]

Back
Topp