Crossdressing?

Jeg har ikke nubbesjans til å se det for meg. Er sammen med en skikkelig manne-mann ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hmmm... Liker mannen min fordi han er Mann med stor M, så det hadde vært skikkelig rart. Likevel så håper jeg at jeg hadde vært støttende og grei hvis det dukket opp sånne ting. Kanskje hadde det vært slutten på ekteskapet, men begynnelsen på et godt vennskap? :)

G
Det hadde jeg akseptert. Jeg elsker han jo, så da elsker jeg alt med han.
Det er jo ikke noe farlig eller skadelig, det er jo bare klær:)

Hmm, litt usikker på hva jeg hadde og/eller gjort, men jeg hadde definitivt blitt litt paff :p

Jeg hadde så absolutt godtatt om han ville gå med dameklær av og til. Hadde sikkert hjulpet han også :)
Hadde ikke hatt sex med han i den settingen da. Så lenge det bare er klær er det jo ikke et problem. Men hadde han kommet og sagt at han var homofil hadde det blitt noe annet. Jeg hadde nok også fått bakoversveis om han hadde sagt at han ville skifte kjønn. Men klær er jo forholdsvis uskyldig.

Tror jeg hadde fått litt noia!

Vel da hadde jeg spurt om jeg hadde lagt på meg siden han bruker L og jeg s, så om han hadde trodd han kunne brukt klærne mine måtte jeg ha sett mye større ut en det jeg er ;) hihi

Det et vel bedre at han inkluderer deg enn at han gjør det i smug? :)

Han må kle seg i hva han vil for min del, men det hadde ikke blitt noe sex på ham før han så ut som en mann i manneklær igjen. Jeg tenner ikke på damer, eller wannabedamer.
Nei, det synd jeg faktisk ikke. Det der hadde jeg ikke ønsket å se noe til, sikkert ikke vite om heller :p

Det hadde ødelagt forholdet vårt fullstendig, og jeg hadde nok blitt ganske forbanna..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hadde dødd litt inni meg av latter, og tror forholdet hadde tatt slutt om han skulle gått rundt slik!

Her liker jeg skikkelig manne-mann. Og han hadde ikke fått den "tittelen" av og drive på slik akkurat :-p

Så nei, det hadde jeg ikke taklet! Kan aldri nekte han det..men det hadde jo fått konsekvenser for at jeg ikke hadde klart og leve slik ;)

Jeg hadde så absolutt godtatt om han ville gå med dameklær av og til. Hadde sikkert hjulpet han også :)
Hadde ikke hatt sex med han i den settingen da. Så lenge det bare er klær er det jo ikke et problem. Men hadde han kommet og sagt at han var homofil hadde det blitt noe annet. Jeg hadde nok også fått bakoversveis om han hadde sagt at han ville skifte kjønn. Men klær er jo forholdsvis uskyldig.

Samme tenker jeg. Var han som person jeg falt for, så så lenge han forblir den samme skulle han selvfølgelig fått kle seg som dame :-)

Back
Topp