Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha
Trykket meg inn å trodde jeg skulle finne en god dressing oppskrift![]()
Klarer ikke å se det for meg...
Haha
Hahahahaha, dauer!JEG OG!! Hahah! Jøss tenkte jeg, den har jeg ikke hørt om før. :'D
Hahaha!Haha
Sign! Jeg har ikke noe imot de som gjør det. Har en kompis med flere høye hæler enn megTror jeg hadde ledd så jeg tissa på meg![]()
Hahaha! Døøøøør!Haha
Nei, det synd jeg faktisk ikke. Det der hadde jeg ikke ønsket å se noe til, sikkert ikke vite om hellerDet et vel bedre at han inkluderer deg enn at han gjør det i smug?![]()
Han må kle seg i hva han vil for min del, men det hadde ikke blitt noe sex på ham før han så ut som en mann i manneklær igjen. Jeg tenner ikke på damer, eller wannabedamer.
Jeg hadde så absolutt godtatt om han ville gå med dameklær av og til. Hadde sikkert hjulpet han også
Hadde ikke hatt sex med han i den settingen da. Så lenge det bare er klær er det jo ikke et problem. Men hadde han kommet og sagt at han var homofil hadde det blitt noe annet. Jeg hadde nok også fått bakoversveis om han hadde sagt at han ville skifte kjønn. Men klær er jo forholdsvis uskyldig.