Crossdressing?

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Okey, hva hadde du gjort om typen din kom og sa han ville kle seg opp i dine klær og ha sex med deg? Eller å låne klærne dine for å gå rundt i huset på høye heler, kjole, sminke, parykk og vaske hus eller sitte slik og se film og slappe av? Hadde du akseptert det eller hadde du jaget han på dør?

Tja, si det?

Jeg ville garantert sett på det som en turn off, og skulle han gått i dameklær så fikk han for svarte kjøpt sine egne. Så jeg ser mer for meg at forholdet ville tatt slutt fordi han kanskje følte han ikke fikk levd ut sine lyster, dersom det ble et problem. Jeg ville ikke nektet det, men det hadde jo ikke gjort noe for meg liksom.

Vanskelig å si hvordan jeg ville reagert.. Liker jo å tro at jeg er tolerant og fordomsfri, men tror jeg hadde blitt å syns det var litt rart. Han hadde jo plutselig vært en annen enn den jeg forelska meg i, på en måte..

Tja, si det?

Jeg ville garantert sett på det som en turn off, og skulle han gått i dameklær så fikk han for svarte kjøpt sine egne. Så jeg ser mer for meg at forholdet ville tatt slutt fordi han kanskje følte han ikke fikk levd ut sine lyster, dersom det ble et problem. Jeg ville ikke nektet det, men det hadde jo ikke gjort noe for meg liksom.
Enig her. Han kunne gjerne gått i dameklær, men ikke foran meg. Det hadde jeg ikke fiksa.

Enig her. Han kunne gjerne gått i dameklær, men ikke foran meg. Det hadde jeg ikke fiksa.
Det et vel bedre at han inkluderer deg enn at han gjør det i smug? :)

Han må kle seg i hva han vil for min del, men det hadde ikke blitt noe sex på ham før han så ut som en mann i manneklær igjen. Jeg tenner ikke på damer, eller wannabedamer.

Jeg tenker også at jeg er fordomsfri og at mennesker må få leve ut sine ønsker og behov som de vil, men det betyr også at jeg har mine ønsker og lyster.
Jeg liker skjeggemannen min i bokser og gutteklær. Hadde han hatt slike ønsker, tror jeg nok ikke at jeg ville vært i et forhold med han.

Tror jeg hadde ledd så jeg tissa på meg :p
Signerer denne !! Gubben gjør slikt en gang iblandt bare på skøy. Mine høyhælte, mine BHer, sexy truser, gjerne en parykk. Han går også rundt nå som jeg er gravid og tar opp konkurransen med meg om hvem som er mest gravid og har størst mage. Jeg ligger og vrir meg av latter !!!
Om han hadde gjordt det seriøst, så vet jeg ikke :) Kom litt an på settingen. Hvis det var en morosom og alternativ sex-lek, kanskje jeg hadde synes det var kult. Dersom han virket helt forskrudd hadde jeg ikke likt det.

For det første hadde jeg blitt forbanna om han hadde prøvd å bruke klærne mine, han veier 40kg mer enn meg og bruker xxl, jeg bruker M. Samme med sminken, det koster masse penger :p nå er jeg sammen med en mannemann, og er jo det jeg liker, så visst min samboer plutselig hadde fått det for seg at han ville kle seg i dameklær, sånn seriøst, så hadde vi nok hatt et lite problem her i hus. :p

Mannen min er noek størrelser større enn meg...så mitt tøy ville aldri ha passet han.
Han er så lite feminin som det går ann å få blitt, så sminke? Neppe.
Så vanskelig å forestille seg en mann som ville gjort sånt. Så vet ikke hvordan jeg ville tenkt eller reagert.

Jeg hadde nok først fått så lattis at jeg hadde sluttet å puste:p

Jeg tror jeg hadde bedt han ta kontakt med XX og prate litt med han.
XX er en tidligere bekjent av oss som alltid har vært åpen om at liker å gå i kvinneklær.

Kanskje få noen råd om hvordan han kan gjøre det slik at det blir lettere for omverden å godta det.

Jeg ville nok ikke likt det så veldig godt, men han vil fremdeles være den samme personen som jeg har vært sammen med i over 15 år, og som er far til mine barn.
Er ikke villig til å gi det opp helt som uten videre

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp