Crohns og gravid

Kathems

Andre møte med forumet
Er det andre der ute som har crohns og er gravid?;) feks går på remicade?
Gravid med første og 11+5 i dag ;)

Er det andre der ute som har crohns og er gravid?;) feks går på remicade?
Gravid med første og 11+5 i dag ;)
Hei, så dette først nå jeg. Jeg har crohns og er gravid. 34+6 i dag. Jeg er medisinfri da, vært det siden 2007. Men allikevel så merker jeg jo at magen min ikke er som alle andres mager. Hvordan går graviditeten din?

Jeg har vondt vondt og mer vondt. Er i uke 20 nå og skal ha siste remicade i uke 28. Kvier meg litt men kommer jo noe godt ut av dette;) tarmen kjennes syk ut men håper eg klarer å kontrollere det litt med mat eg spiser :)

Første føret i magen ;) Jan -14

Har svangerskapet gått bra så langt eller ? Har du hatt sykdommen lenge?

Fikk diagnosen i april 2004, men var dårlig i magen i rundt ti år før de endelig tok meg på alvor. Svangerskapet har gått bra i forhold til crohnsen, men jeg har sinnsyke mengder luft som skaper smerter og kvalme. Og jeg har vært kvalm siden tre dager før forventet mens. Så føler jeg har fått min dose problemer allikevel. Allikevel er det jo verd det. Den kjærligheten er jo så fantastisk. Har du hatt diagnosen lenge?

Har hatt siden 2008 januar. Hadde plager et halvt år før den tid. Så gikk fort med meg. Men HUS har vært kjempe flink å følge opp ;) håper du får noen fine siste uker uten de store plager da

Heisann!
Lenge siden det er skrevet noe her, men prøver likevel.
Hvordan gikk det med dere og svangerskapene? Ble dere fort gravide?
Jeg har også crohns, og hadde et fint svangerskap første gang, og gullet vårt er 2 år nå. Var medisinfri, men litt plaget før svangerskapet, men følte faktisk at jeg ble bedre under svangerskapet. Var litt mer plaget etter ammeslutt (ammet ett år) og hadde en ekkel runde forrige vinter, men er heldigvis bedre nå. Er litt spent på om det vil gå like greit neste gang som første gang.
Drømmer om en til :-)

Last edited:
Back
Topp