crocs

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvor kan man finne dette på nettet??? hvor mye  har dere kjøpt de for????

er det sånn det skrives????

Vet det er mange her inne som har bestilt på www.taylorshoes.com, er visst ganske billig [:)]

Kanon gode sko. anbefaler de på det sterkeste! Eg bor i mine og vår datter har crocs til innesko i barnehagen. kjempe behagelig! Koster 599,- på OBS og 399 på platou (299 til barn)... Sjekket på nettet eg men ikke funnet noen billigere enn Platou. Lykke til[:D]

er platou en butikk på nettet også?

men det er jo så mange forskjellige typer av de har dere den the beach eller ????? hva anbefaler dere??? og jeg syntes det er så vanskelig med farge, hvilken har dere????

dytter

jeg skal kjøpe sånne men må vite litt om de og sånn så jeg kjøper de riktige[8D]

er det mange som har kjøpt sånn pynt til å ha oppå????????

jeg tror det er cayman jeg har... kjøpte de i en skobutikk her i sommer.. super gode... jeg har brune.. ville egentlig ha sorte.. siden jeg ønsket en neutral farge. men de var utsolgt.. så da ble det brunt i stedet...! men jeg er litt usikker på om det er rcayman el beach jeg har.. men TROR dte er cayman...[:D][:D] beste kjøpet jeg noen gang har gjort!!

ORIGINAL: Bentemor

Kanon gode sko. anbefaler de på det sterkeste! Eg bor i mine og vår datter har crocs til innesko i barnehagen. kjempe behagelig! Koster 599,- på OBS og 399 på platou (299 til barn)... Sjekket på nettet eg men ikke funnet noen billigere enn Platou. Lykke til[:D]

Hos www.taylorshoes.com  blir det 264kr inkl frakt[;)]

noen som kan forklare meg forskjellen på beach og cayman???? litt blond jeg[8D]

Back
Topp