Crocs..igjen :)

uff samme problemet jeg med fargevalget kjempe vanskelig å velge[8|] vil ha svarte, men så vil jeg ikke ha så kjedelig heller da[&o] har litt lyst på de cotton candy........... noen som har den fargen eller?????????

ORIGINAL: mlovise

link til hva?

til siden med skoene tror jeg hun mener... Jeg vil også se forresten! *skodilla*

www.taylorshoes.com

Da er par nummer bestilt i farge sort [8D] Kommer til og slite ut mine så mye som e bruker de [:D]

Er så glad i mine crocs, har eit turkis par på jobb og eit raudt heime. Kjøpte dei og på taylorshoes.com. Betalte ca 270,- med frakt.

wow på den siden var det mye fint til barna og. 29.99 hva blir det i norske kroner?
og str. hvordan finner jeg ut av det??

ORIGINAL: Trude mor

wow på den siden var det mye fint til barna og. 29.99 hva blir det i norske kroner?

29,99 dollar er cirka 188 norske kroner. På forsiden ser du tabell så du finner riktig størrelse.

ORIGINAL: nina

29,99 dollar er cirka 188 norske kroner. På forsiden ser du tabell så du finner riktig størrelse.
tusen takk

noen som vet hvordan det er med trekk fra konto når man bruker visa.... trekker de det med engang? regner med det er slik at de sender ikke pakkken før de har fått pengene..... litt blakk før lønn den 20 hehe

ORIGINAL: mlovise

noen som vet hvordan det er med trekk fra konto når man bruker visa.... trekker de det med engang? regner med det er slik at de sender ikke pakkken før de har fått pengene..... litt blakk før lønn den 20 hehe

med visa debit trekker de med engang og er det da ikke pengeer på konto, så får man ikke varen.

Nå har vi kjøpt 4par. 1vær til gutta og ett til meg og ett til mannen.
Støvlene ville vi og ha til barna, men de hadde de ikke på lager. det får bli neste gang det da[:)]denne kjøpte jegog denne kjøpte mannen

disse kjøpte vi til gutta

du er klar over at hvis du bestilte alt det samtidig må du betale 25% av summen i avgift til Norge????

disse prøvde vi å kjøpe, men de hadde ikke på lager

ja vi regnet ut det på kjøpesummen. dersom vi hadde kjøpt et og et par hadde vi fått dyrere frakt, men det kan jo være att det hadde lønnt seg. men dette var enkelt og greit.

Eg har bestillt 2 par og, men i 2 pakker så eg slipper toll[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

så lure var visst ikke vi, men det ble jo under halv pris av norskepriser.

jeg bestilte i går jeg å i fargen cotton candy

så lure var visst ikke vi, men det ble jo under halv pris av norskepriser.

Ja var kjempebillig [:)] dei vi fikk i dag til Daniel i light blue var kjempekul og Daniel har gått med dei i hele dag[;)]

vi har nå regnet ut at vi tapte 100kr på å få de i en pakke. 25kr paret da. puh ble virkelig bekymret at vi hadde tapt masse nå. oj og 90kr til posten. litt iriterende da, men det er for sent å gjøre noe med. neste gang kjøper vi et og et par ja. Ikke lett å vite det da. Greit med BV som holder oss oppdatert da[;)]

Back
Topp