Crocs..igjen :)

mlovise

Glad i forumet
noen som har erfaring fra å bestille de fra taylorshoes?
Synes det er så vanskelig å velge farge, er det noen har bilder av sine eller kan hjelpe meg å velge[:D],? vil egentlig ha noen nøytrale men og litt fancy,

Jeg har kjøpt derfra - valgte "Sea blue" eller no sånn[8|]   Litt lyse grønnaktige blå, på en måte[8|]

Jeg har røde, men mine er bestilt fra e-bay..

mener du sea foam? de lurer jeg litt på...ellers  lurer jeg på celery, cotton candy,lavendar.... men har lurt lenge på svarte, de går jo til alt liksom

Jeg har knall turkise jeg [:)] Har gått med de hver eneste dag siden jeg fikk de i posten i høst; til og med i snø. Og de er supergode når veiene er glatte [:D]

å mye kosta dem med porto?

tror de kommer på under 300 kr med porto. men bestill et par om gangen...sørg for å ikke ha kjøpesummen over 200 så slipper du toll ;)

ORIGINAL: Martes mamma

å mye kosta dem med porto?

jeg betalte noe under 300 kr inkludert porto, men når jeg bestilte var euroen en del lavere. Så de koster nok litt mer nå.

ORIGINAL: mlovise

tror de kommer på under 300 kr med porto. men bestill et par om gangen...sørg for å ikke ha kjøpesummen over 200 så slipper du toll ;)

de koster vel 29,95 dollar eller noe. Men er ikke euroen så høy at prisen blir høyere enn 200 kr?????

itte værre nei....

tusen takk for svar

jeg kommer fram til at det blir 183,41 for skoa så kommer porto i tillegg ...

ORIGINAL: mlovise

jeg kommer fram til at det blir 183,41 for skoa så kommer porto i tillegg ...

hvor mye er dollaren nå da?

jeg har fake, men veldig kule i knall Lilla da. får mange kommentarer for dem.-)
Er de mye bedre de ekte? har dere en link?

det er ve bare å gå inn på bankens hjemmeside. de fleste har oppdatert valuta kalkulator

har bestilt sånne til både meg å jentongen
[:)][:)][:)]  knall rosa

mener du sea foam? de lurer jeg litt på...ellers  lurer jeg på celery, cotton candy,lavendar.... men har lurt lenge på svarte, de går jo til alt liksom

Sea Foam, ja..[:)]

Hva er linken dit?

link til hva?

Back
Topp