Crocs eller sandaler?

• Trådstarter Trådstarter Kakaduen
  • Opprettet Opprettet
Nei, crocs er ikke "friskmeldt". Ikke bra for barneføtter. Sandaler :-)

Jeg kommer aldri til å kjøpe crocs ihvertfall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Crocs og sandaler er jo ikke det samme? Crocs er jo tette og klamme! Og nei, de er ikke "lov" igjen. De er fortsatt ikke bra for barneføtter :)

Ikke bra for barneføtter med crocs nei, men om de bruker dem på stranda liksom, så er jo ikke det noe problemer, men det bør ikke være sandalene for sommeren nei..

Sandaler er best. Eller barføtt (der det går selvfølgelig)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi bruker sandaler. Vil ha sko som sitter godt på foten, og dessuten syns jeg gode sandaler ser luftigere ut enn crocs uansett?

Ingen her i huset har Crocs, uten at vi nødvendigvis har tatt en så voldsomt bevisst avgjørelse rundt det. Det er bare ingen her som har lyst til å gå med det.

Crocs er ikke gode sko.

Det skulle aldri inn i mitt hus, men jammen ble det ikke det som ble mine og samboer sine badesko i år...:-(
Var ingen som hadde igjen ordentlige badesko i våre str...

Storebror fikk Crocs til å ta på seg for å være litt i hagen, han får gnagsår av sandalene, så de vil han ikke bruke.
Men han vet at det ikke er gode sko for foten, så de skal bare brukes litt om gangen.

Men det går sikkert bra som badesko;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Aldri crogs her hvertfall. Vi kjøre ecco sandaler! Køpt nye til begge guttene i år også. Det e 1300 kr. Men vel værdt det! Sko er jo det viktigste en kan invistere i for å ta vare på rygg og føtter til våre små håpefulle :)

Ellers bruker vi forresten gode sko alle mann ;-)
Sandaler eller joggesko ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Har sandaler til hverdagsbruk, og crocs som badesko. Begge står i gangen, velger aldri crocs selv- selv om de er mye lettere å ta på!

Hadde ett barn i barnehagen jeg jobbet i før som lekte i crocs ute. Hun skled på asfalten, og slo inn(!!) begge fortennene sine.... Når foreldrene kom stutret hun frem: Jeg sa jeg syntes det var glatt i crocs og ville ha andre sko:(

Nei til crocs!!!

Her er det kun sandaler som er lov :)

Begge mine har crocs, arvet. Han har vel aldri prøvd dem, hun synes de er fine, og bruker dem litt, men har flere par sandaler og tøysko også. Crocs er greie når man skal på trampolina, og ikke liker å gå barfot i gresset. Men dumt når man deretter skal leke. Da kommer sandalene likevel.

Crocs ødelegger ikke friske bein, men de er jo ikke gode å gå i, i lengden. Definitivt ikke ute i bhg

fra app

Crocs er ikke bra for friske eller syke føtter. De gir absolutt ingen støtte så NEI!

Crocks er greie om du er på en steinete strand ellers blir det sandaler.
Ja, de er like stygge og dårlige på beina som B.la uggs men det er billig og de funker til sitt formål

Kun på strand, ALDRI ellers!

Crocs er flotte strandsko, men ingenting annet ! Orker ikke bruke masse penger på et par sko som blir fulle av sand og må vaskes osv til strandbruk, da er crocs enklest og billigst. Ellers er det gode sandaler og gode joggesko det går i her :)

Back
Topp