Crocks sko ....

suprAnirac

Forumet er livet
Slike crocks sko, aner ikke åssen det skrives...

noem som har nettside dit?

Har de til barn også?

Er de gode?

ja de er veldig gode jeg fikk mine forige dagen og er fornøyd, jeg bestilte de på www.taylorshoes.com. veldig billig der[;)]

De har til både voksne og barn

Jeg bestillte fra www.taylorshoes.com

De er gode - men ikke gjør som meg, å bestill for store[;)]  Kan være lurt å prøve i en skobutikk først[;)]

(Jeg bruker vanligvis 36-37 - men pga graviditetene har jeg måttet opp i 38 for å få skoene breie nok, det var viss IKKE tilfelle med crocsene [;)]- de ER breie[;)])

det er jo de skoene som slår ut maskiner på sykehus og sånn...det er visst mye statiske greier i dem

Ja jeg syneg de var utrolig stygge i tillegg...
Kjøper heller ecco sandaler.

ORIGINAL: Shaanett

Prøvde slike sko... Synes ikke de var noe.. Ble ubehagelig etterhvert og ha de på sia de har sånn "harde nupper" på en måte..

Hva er dette for slags sko??????

ORIGINAL: ~StRaToS~

Ja jeg syneg de var utrolig stygge i tillegg...
Kjøper heller ecco sandaler.

ORIGINAL: Shaanett

Prøvde slike sko... Synes ikke de var noe.. Ble ubehagelig etterhvert og ha de på sia de har sånn "harde nupper" på en måte..

Takker!

Hva er forskjellen mellom Beach og Cayman? [8|]

ORIGINAL: suprAnirac

Takker!

Hva er forskjellen mellom Beach og Cayman? [8|]

Bilder for oss som ikkje veit kva slags sko det er ? [&:]

Jeg her 2 par crocs. Kjempegode og ha på. Har cayman. Har bestilt til Madeleine oxo, og med pynt selvfølgelig. Håper de snart kommer [8D]

Fargen???

ORIGINAL: nina

Jeg her 2 par crocs. Kjempegode og ha på. Har cayman. Har bestilt til Madeleine oxo, og med pynt selvfølgelig. Håper de snart kommer [8D]

Tenkte ett par til meg og ett par til Othilie. kjempe kjekt på stranda og i vannet.

Bør man ha sokker i?

ORIGINAL: ~StRaToS~

Fargen???

Hehe. Jeg skjønner heller ikke forskjellen...

Hva er forskjellen mellom disse to???

Crocs - Beach

Crocs - Cayman

Forskjellen er at cayman kan du bestille i hele str som 6-7-8 osv. Men beach får du i halve str som 6/7 8/9 osv!

Jeg har ecco sko som jeg brukte på jobb.. men har nå godt over til crocs! Eccoene kan jeg nesten bare kaste i søppla! Crocsene er de beste skoene jeg noen gang har hatt![:D]

ORIGINAL: Stinemor

Hva er forskjellen mellom disse to???

Crocs - Beach

Crocs - Cayman

Forskjellen er at cayman kan du bestille i hele str som 6-7-8 osv. Men beach får du i halve str som 6/7 8/9 osv!

Jeg har ecco sko som jeg brukte på jobb.. men har nå godt over til crocs! Eccoene kan jeg nesten bare kaste i søppla! Crocsene er de beste skoene jeg noen gang har hatt![:D]

ok[:)] Takker.

Bør man ha sokker i? Blir de klamme å ha på uten?

Går greit og gå barbent i dem, for en stund hvertfall! Jeg har ikke gått lenge i dem uten sokker, så vet ikke om det blir klamt!

ORIGINAL: nina

Tenkte ett par til meg og ett par til Othilie. kjempe kjekt på stranda og i vannet.

Bør man ha sokker i?

jeg har gått på mine i hele vinter og har hatt sokker i de [:D] Kommer til og ha det til sommeren oxo for jeg hater og gå barbeint i sko [:)] Men du trenger jo ikke ha sokker i om sommeren [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp