Crl på ul i uke 6+ (TW)

Ja det er virkelig til å bli veldig forvirret av! men fikk heldigvis en fin melding fra jordmor som jeg skal til på fredag på ul igjen og hun driver bare med dette, og hun sa at vekst så tidlig var veldig varierende. Og hun sa også at målinger og tabeller de først ukene er veldig unøyaktige så jeg skulle ikke vektlegge dette. Hun sa at form og str på plommesekk og hjertefrekvens var mye viktigere ❤️ så det hjalp litt på ❤️ i grunn unødvendig og merkelig at sånne tabeller ligger tilgjengelig om de er så upålitelig…
Ja, det er dumt. Kjipt å bli unødig stresset og bekymret! Krysser fingrene for deg!

Ja dagene snegler seg virkelig avgårde når man går sånn å venter på noe så viktig! ❤️
Du har heldigvis hatt en fin en i uke 9 og det er jo en veldig god kneik å komme over ! ❤️

Jeg har ul 9 okt hvor jeg da forhåpentlivis er 9+1/0 og det er den jeg gruer meg mest til mtp forrige MA så jeg holder på å bli helt sprø… lyst å bare legge meg å sove frem til det i grunn :p
Fullt forståelig ❤️ Hadde vært fint å kunne bli lagt i koma de værste ukene :laughing001 Krysser fingrene for deg ❤️

Jeg er bare så redd og frustrert…
Har en sa/kjemisk og en MA bak meg og dette er pga mange ting siste forsøk så kan ikke trøste meg med å prøve igjen om det går galt.
Ble gravid og skal være 7+2 i dag.
(Ca sa Siste mens er 5 august men appene sier litt ulikt) El tester og temper så veldig lite sannsynlig for senere el og pos test 10 dpo.

Jeg var på ul 6+5 og hjertet slo fint med 128 bmp og hun sa alt så fint ut. Men måler bare 4 mm. Etter jeg har vært der ser jeg at dette er ett alt for lite mål i følge tabeller osv… jeg har prøvd å ringe tilbake dit jeg var for å spørre hva hun tenker men de hadde ikke tid før tidligst i morgen…

Jeg vet ikke hva jeg vil med det her men jeg bare er så himla redd … :(
De ville sagt det på ultralyd om det var noe galt!

6+2 dette svangerskapet sa gynekologen at han trodde fosteret var 2-3 mm. Hjertet slo godt, men han sa størrelsen var litt for liten så jeg var kanskje opptil en uke kortere på vei. Han sa også at det var veldig vanskelig å få nøyaktige mål så tidlig. Jeg var tilbake på ny UL da jeg var 8+2, da var plutselig fosteret noen dager større enn forventet.

Jeg er veldig spent på neste UL, er 10+6 i dag og er veldig bekymret og nervøs. Og det er vondt å gå slik. Så prøv å ikke bekymre deg ❤️
Har tenkt på dere begge to :Heartred @Hermine84

Mener jeg har lest en plass at det er to ulike måter å måle lengde på, og at det er vanskelig å få helt presise målinger.

Det er så vanskelig med alt vi ikke kan kontrollere!! Jeg har IVF-forsøk nr 2 nå, med innsett i morgen. Mange tanker!

Mener jeg har lest en plass at det er to ulike måter å måle lengde på, og at det er vanskelig å få helt presise målinger.

Det er så vanskelig med alt vi ikke kan kontrollere!! Jeg har IVF-forsøk nr 2 nå, med innsett i morgen. Mange tanker!
Takk ❤️

Ja det er akkurat det, har så lyst å ha kontroll. Over noe helt ukontrollerbart!

Åååå! Det er intenst! Håper alt for deg !! Virkelig ❤️

Ønsker deg masse masse lykke til!!❤️❤️❤️ Krysser fingrene for at gullegget settes inn i morgen ❤️

Her er det full fest i magen så jeg slapper gradvis mer av❤️

Hurra! Så deilig med bekreftelse! :Heartred Skal du ha flere før OTUL?
Ja veldig ❤️ ❤️ men jeg hadde en ul med alt normalt 6+5 sist også, selv om det ble MA senere (hadde stoppet 8+2) så jeg ser på dette som «so far soo good» ❤️ ja får en offentlig 9+3 også så er den jeg gruer meg aller mest til ❤️

Ja veldig ❤️ ❤️ men jeg hadde en ul med alt normalt 6+5 sist også, selv om det ble MA senere (hadde stoppet 8+2) så jeg ser på dette som «so far soo good» ❤️ ja får en offentlig 9+3 også så er den jeg gruer meg aller mest til ❤️
Fint å få ekstra oppfølging når man har vanskelig historie! Krysser fingrene for at alt er bra på neste også :Heartred

Back
Topp