Crl på ul i uke 6+ (TW)

Ja det er virkelig til å bli veldig forvirret av! men fikk heldigvis en fin melding fra jordmor som jeg skal til på fredag på ul igjen og hun driver bare med dette, og hun sa at vekst så tidlig var veldig varierende. Og hun sa også at målinger og tabeller de først ukene er veldig unøyaktige så jeg skulle ikke vektlegge dette. Hun sa at form og str på plommesekk og hjertefrekvens var mye viktigere ❤️ så det hjalp litt på ❤️ i grunn unødvendig og merkelig at sånne tabeller ligger tilgjengelig om de er så upålitelig…
Ja, det er dumt. Kjipt å bli unødig stresset og bekymret! Krysser fingrene for deg!
 
Ja dagene snegler seg virkelig avgårde når man går sånn å venter på noe så viktig! ❤️
Du har heldigvis hatt en fin en i uke 9 og det er jo en veldig god kneik å komme over ! ❤️

Jeg har ul 9 okt hvor jeg da forhåpentlivis er 9+1/0 og det er den jeg gruer meg mest til mtp forrige MA så jeg holder på å bli helt sprø… lyst å bare legge meg å sove frem til det i grunn :p
Fullt forståelig ❤️ Hadde vært fint å kunne bli lagt i koma de værste ukene :laughing001 Krysser fingrene for deg ❤️
 
Back
Topp