CRL og termin

•Ellibelli•

Gift med forumet
Dere som har vært på ul, hva var CRL og hvilken uke+dag ble dere satt til? :)

Var på ul i dag og knøttet var 20mm og jeg ble satt til 8+5 elle 8+6 (husker ikke helt hvilken av de han sa :p )

Så litt på den gravid og baby-appen, og tenker nok det er litt feil i infoen der :p uke 9+0 til 9+6 skal babyen være 3-4cm fra hode til stump? :p

ImageUploadedByBV Forum1446018467.709142.jpg

Var på ul mandag, crl 14 mm og ble satt til 8+3..
Ser andre med samme uketall har vært større, men velger alikevell å stole på målene gyn tok...

Mitt ble målt til 11,8 mm. Fikk beskjed at jeg var 8+0 da. Stemmer med esnurra sin beregning som jeg fant på nett :) men di vokser vell litt i rykk å napp :)

Mitt ble målt til 11,8 mm. Fikk beskjed at jeg var 8+0 da. Stemmer med esnurra sin beregning som jeg fant på nett :) men di vokser vell litt i rykk å napp :)
Mitt knøtt ble målt til 11.8 mm også, men det ble rundet /nedover/ til 11 og hun sa det var 7+3.

Mine 21 mm og 9+0 var også esnurra (jm brukte det), men når jeg tenker meg om så sa ultralydapparatet 8+6 med det samme tallet. Er vel litt forskjellig hva tallene er basert på. Jeg var også på ul for et par uker siden, var da 9,8 mm og 7+1.

Veldi forskjellig her ser jeg :) målte 16mm da jeg var 8+3 og ble satt tilbake til 8+0

14,1 mm 7+5 og 17,4 mm 8+1 målte hun min til.

Back
Topp