Crl avvik tidlig ul

TVA

Flørter med forumet
Noen som har opplevd og bli satt tilbake nesten en uke på tidlig ultralyd i uke 7 ved positivt ivf/frys før? Var på ul forrige uke og skulle da være 7+0 men crl var kun 5 mm!!! Syns dette var veldig lite og klarer ikke slappe av ang dette..ble satt inn 2 egg og begge hadde festet seg men den ene hadde stoppet utvikle seg veldig tidlig. Den gjenværende ble da målt til 5mm og med hjerteaktivitet...fikk ny ul 2 desember som er fryktelig lenge og gå i uvisshet...lurer derfor på om noen har tilsvarende opplevelser og dele? Hvordan har det eventuelt gått?? Hilsen bekymret gravid.....

Jeg har jo hørt om andre fortelle om at fryseegg ofte er litt treige i starten, men når man nærmer seg 12 uker så har de tatt igjen tiden og alt har gått bra. Det kan jo hende målene ikke er helt nøyaktige også. Det sa legen til meg da han målte. Han sa at om man bare måler en mm feil så tidlig så har det så mye å si. Og 5 mm kan jo like gjerne være midt i uke 6, og da er det jo bare snakk om et par dager liksom. Jeg tror jeg ville pustet ut, prøvd å slappe av og heller tenke at han sikkert har målt 1 mm feil. Det er veeeldig vanskelig for de å vite nøyaktige punkter på de grumsete grå bildene:)

Noen som har opplevd og bli satt tilbake nesten en uke på tidlig ultralyd i uke 7 ved positivt ivf/frys før? Var på ul forrige uke og skulle da være 7+0 men crl var kun 5 mm!!! Syns dette var veldig lite og klarer ikke slappe av ang dette..ble satt inn 2 egg og begge hadde festet seg men den ene hadde stoppet utvikle seg veldig tidlig. Den gjenværende ble da målt til 5mm og med hjerteaktivitet...fikk ny ul 2 desember som er fryktelig lenge og gå i uvisshet...lurer derfor på om noen har tilsvarende opplevelser og dele? Hvordan har det eventuelt gått?? Hilsen bekymret gravid.....
Då jag var på tidigt ultraljud runt 7 veckor , så vart jag satt tillbaka en vecka . Men han sa att hans erfarenhet med ivf var att dom växer i kapp till slut . Sen om dom måler lite lite fel så har det ju mkt och säga..för det är inte enkelt att få det riktigt då dom är så små .
Min växte ikapp i då jag hade kommit till 12 veckor :) så inget och vara orolig för fick jag besked om :)

Ok takk for svar!! Ble litt roligere nå..har jo verken hatt smerter eller blødninger så er jo et godt tegn det!

Jeg var på ultralyd på fredag og var da 7+6 ble satt tilbake til 7+2 for den var "bare" 10 mm. Idag (4dager etter) var jeg tilbake Pga en blødning i helgen og da ble den målt til 20 mm så det tyder jo på at den ble målt feil første gang og jeg er nå 8+3 som jeg skulle vært. Så kan være det som har skjedd med deg og :)

Back
Topp