Crinone

2moms

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Noen andre som bruker eller har brukt crinone?

Hvor lenge brukte dere det i svangerskapet?

Jeg bruker Lutinus (opprinnelig pga IVF). Har alltid sluttet ved positiv graviditetstest tidligere. Men denne gangen blir det i alle fall til uke 12, mulig enda lenger. Har hatt en prematur og en immatur fødsel tidligere, derfor kanskje langt ut i svangerskapet.

Jeg bruker Lutinus (opprinnelig pga IVF). Har alltid sluttet ved positiv graviditetstest tidligere. Men denne gangen blir det i alle fall til uke 12, mulig enda lenger. Har hatt en prematur og en immatur fødsel tidligere, derfor kanskje langt ut i svangerskapet.

Takk for svar. Har prøvd lutinus før, men tålte den ikke. Så nå begynte jeg på crinone etter el. Er usikker på om jeg skal gå på den til uka 12 eller 14. Er redd for å miste igjen. Så vil nok prøve å få gå på den lengst mulig.

Jeg gikk på det fra dagen etter el og 15-20 dager fram. De 4 siste tok jeg slik (for å ikke få kraftig progesteronfall): 3 stk annenhver dag og den siste med 2 dagers mellomrom. Deretter sluttet jeg. Har gått veldig bra. Er en stund siden nå :) men nå tok ikke jeg Crinone pga fare for SA, kan være lurt å bruke til over uke 12 om man har historie med masse SA osv.

Jeg bruker det, og har brukt det de tre siste gangene jeg har vært gravid. Jeg bruker en dose om dagen, skal bruke det til uke 12. Gynekologen mente at jeg kan trappe ned til annen hver dag etter uke 9, men tror kanskje jeg kommer til å ta hver dag ettersom jeg har nok igjen på resepten:)

Jeg bruker cyclogest (pga icsi), og skal gå på det til ca uke 10

Last edited:
Jeg har lutinus. Skal gå på det til og med uke 10. Dette er fryseforsøk. Er forsøk på fryseforsøk og ferskforsøk..
Skikkelig gris, men verdt det :)

Jeg bruker Utrogestan. Startet med to daglig da jeg begynte å blø i uke 6. Er nå nede på 1 daglig. Tenker å trappe ned til en annenhver dag for at pakken skal vare lengre.

Jeg bruker også lutinus nå etter fryseforsøk. Har brukt Crinone før. Skal gå til uke 12. Hadde forsøk i naturlig syklus men har hatt mange sa før. Får også albyl-e. Og ja skikkelig grisete, men tør ikke slutte før. Jeg liker lutinus bedre enn crinone. Mye oga hvordan man tar de

Bruker lutinus til uke 12 :)

Sniker fra juni..
Jeg brukte det til jeg var 10+0 når jeg var gravid med lisja, å kommer til å gjøre det samme denne gangen:)

Back
Topp