Crinone

veienerlang

Elsker forumet
Andre som bruker den? Har to morningen nå opplevd , beklager, at det kommer noe som er nærmest svart ut, før har det vert hvitt. Hva er dette?

Jeg går på Crinone, (gikk på det med lillebror og) og at det kommer ut hvit innimellom er helt vanlig, men svart har jeg aldri sett. Du er sikkert på at det ikke er noe gammelt blod inni? Husk at Crinone gjør alt så 'tør' at du lett kan begynne å blø av slimhinnene (ufarlige blødninger davel).
Ellers skulle jeg bare tatt en tur til legen for å spørre!

Det svarte kan være størknet blod. Slimhinnene blir veldig skjøre. Hadde mye av dette da jeg brukte crinone i forrige svangerskap

Ja vet den kan irritere slimhinennene, men har ikke hatt noen blødning siden jeg startet på den, starta i går på morgenen, det som normalt har vert hvitt er nå kjempe mørkt. Ringte til lege kontoret nå siden klinikken ba meg prøve få time til ultra før fredag da jeg egentlig har. Uff, er livredd for at det ikke er noe der. Men hvis det ikke er noe der, er det vanlig å fortsatt ha symptomer? Er kvalm uten oppkast, menssmerter som kommer å går å veldi trøtt.

Er 6+4 i dag å har gått på den siden innsett. Kan det gå så lang tid da før det størkna blodet kommer ut?

Jeg gikk på crinone frem til uke 16 og hadde sånn av og til så lenge jeg brukte det.

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

uff, nå satt jeg min Crinone i går kveld og tok ut applikatoren med blod på :(
Har jo vært på UL, så det var sikkert det, med tynne slimhinner som har begynt å blo,
Men jeg ble noen minuter veldig trist og så for meg at det ikke skulle gå bra igjen....
Å se blod mens du er gravid er bare !"##%¤&/

I dag tidlig var det bare biteliten 'svart' igjen, så vi håper på det beste!

Kommer ut sånn svart gugge, er skikkelig ekkelt å skjønner ikke hva det er. Har ikke fått noe på aplikatoren ikke blod eller noe. Livredd for at det ikke skal være liv i magen når vi skal på ul på fredag:(

Back
Topp