Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 11Giggs
ORIGINAL: Kanskje snart?
Haha det er nok kjent ja.. Her er det roereforbud nesten... Og de har vokst, bare noen faa BH'er som passer naa.. Synd de ikke kan holde seg slik [:)] hehehe
mhm Enig med du [8D] Liker fastheten og størrelsen [:D]
ORIGINAL: 11Giggs
Haha det er nok kjent ja.. Her er det roereforbud nesten... Og de har vokst, bare noen faa BH'er som passer naa.. Synd de ikke kan holde seg slik [:)] hehehe
mhm Enig med du [8D] Liker fastheten og størrelsen [:D]
Jupp me too..Og ikke minst gubben hahaha
ORIGINAL: GunnElin
Hihihih dokker e nok gravid[:D][:D][:D][:D][:D]
Var sånne mine også a å da sa de på IVF at crinone gir symptomer på puppene men ikke i så stor grad at de e så J.....LIG vonde[:)][:)]
Krysse alt for dokker æ
Hihihih dokker e nok gravid[:D][:D][:D][:D][:D]
Var sånne mine også a å da sa de på IVF at crinone gir symptomer på puppene men ikke i så stor grad at de e så J.....LIG vonde[:)][:)]
Krysse alt for dokker æ
ORIGINAL: 11Giggshehe sukk.... heldigvis ikke lenge igjen[:D]
JA heilt, d må jo vær førfredelig for dokkerå vente, vet sjøl kosn d va mensyns å d e førferdelig lenge å vente på å høre testen[;)]hehe
he he må jeg vente får du vente [8D] thi hi
jo,,, ventetiden kjennes litt lang til tider [:)]
ORIGINAL: *justme *
Og når begynte dette å komme da ?
Jeg drømte her om natten at jeg hadde hatt melkespreng. Våknet og skjønte ingenting. Hadde melkespreng hver natt fra uke 20 sist...
Jeg kjenner litt stikkinger inn mot brystene fra under armen. Hadde ikke så voldsomt omme pupper sist jeg fikk positiv heller...
ORIGINAL: *ZimileMamma*
Her er og puppene ømme om dagen [8D] Orker ikke ligge på magen! [;)]
Krysser fingrene for full klaff for oss begge!! [:)]