Crinone og Albyl-E

3lisab3th

Betatt av forumet
Er det noen av dere her inne som har erfaring med bruk av Crinone og/eller Albyl-E? Jeg har selv startet på begge deler etter 2 ma det siste året, for å se om dette kan hjelpe. Jeg hører gjerne om deres erfaringer evt solskinnshistorier. Jeg har lest at en del også går på Prednisolon i tillegg og jeg lurer på om jeg burde tatt dette i tillegg pga leddgikt i familien.... Puh, blir litt småtussete av å tenke på alt dette hele tiden :/ Man vil jo gjerne prøve det som prøves kan!

Fått påvist leiden eller noe av den slags? Jeg bruker blodfortynnende i form av sprøyter pga protein s mangel som kan føre til sa og dødfødsel og som gir meg større fare for Bl.propp. Mistet 2 i sa, så ved 3dje svangerskap fikk jeg dette påvist og har brukt fragmin i hvert svangerskap fra start å fått 2 fine gutter.. Bruker dette nå også :)

Jeg har ikke fått påvist noe i og med at jeg "kun" har mistet to ganger og ikke har krav på utredning før jeg har mistet tre... Men vi ble enige om å prøve ut disse medisinene allikevel for å se om det kan hjelpe :) Og går det galt denne gangen også, så blir det full utredning...

Eg går på Albyl-E pga ekstremprematur og dysmatur fødsel i veke 27 med jentungen. Morkakesikt, lite fostervatn, akutt svangerskapsforgiftning + + + haste ks.

Brukte albyl-E i forrige svangerskap og, fekk ein normal stor gut tatt med planlagt ks i veke 38+4 :)

Back
Topp