creative club...

summer82

Forumet er livet
noen som he hørt om denne cluben? e he visst meldt me inn å va fornøyd m velkomstpakken da[:D]

Jeg har også meldt meg inn, fikk velkomstpakken i dag. Har ikke sett gjennom alt, men virker bra sånn ved første øyekast. [:)]
Har en liten uvane med og melde meg ut etter jeg har fått velkomstpakken når det ikke er bindingstid, men får se. Må se om jeg finner ut hva som kommer i neste pakke.

Hva er det i velkomstpakken da?

ORIGINAL: Lenore1983

Hva er det i velkomstpakken da?

der va en del a4 mønsterark og noen knapper, to mønstersakse, noe band, noe brads noe blomster å ett hefte med ispirasjon.. får pakke en gang hver 4 uke å den kosta 149 kr inkl porto så ser ut som en kjekk klubb[:D]

ORIGINAL: Løvemamsen

Hvor finner man informasjon om denne klubben egentlig?

Jeg husker ikke hvordan jeg meldte meg inn engang.. sikkert bare en reklame jeg ramlet over på nettet[:)]

Fikk også velkomstpakken idag..og skulle inn å se hva som kommer i den neste..men den hjemmesideadr. kan ikke stemme, kom bare inn på barnespillklubbside??[:-] Noen av dere som har vært inn på sida, og event. kan gi meg den rette url`n?

Samme problem har jeg og summer82 også. Sendte en mail til den nettsiden jeg kom inn på og spurte om de visste noe. Har ikke fått svar ennå.

Eg bestillte og velkomstpakken, via ein reklame på nettet. Eg har ikkje fått den enda, og heller ingen bekreftelse på mail på medlemskap. Fekk dåke mail? Finner heller ikkje mail-adressa deiras så eg kan spør om dei har mottatt bestillinga.. Det er leeeenge sidan eg bestilte.

Da har jeg også bestilt - får se hva det er, om det er noe å fortsette å abonnere på.

Om noen trengte å kontakte dem er telefonnummeret +4631 734 37 50.

jeg også har visst meldt meg inn der... fikk velkomst pakken i posten i dag...[8|][;)]
Kan ikke huske jeg har meldt meg inn.. hehe[;)]

ORIGINAL: ¤Lotte¤

ORIGINAL: Løvemamsen

Hvor finner man informasjon om denne klubben egentlig?

Jeg husker ikke hvordan jeg meldte meg inn engang.. sikkert bare en reklame jeg ramlet over på nettet[:)]

samme her hehe. så veit ikke kor e gjor d... hmmm

ORIGINAL: Marrii

Fikk også velkomstpakken idag..og skulle inn å se hva som kommer i den neste..men den hjemmesideadr. kan ikke stemme, kom bare inn på barnespillklubbside??[:-] Noen av dere som har vært inn på sida, og event. kan gi meg den rette url`n?

ja samme problem som me å ¤Lotte¤ har det ja... håpe vi finne ut av d til slutt[:D]

ORIGINAL: Civena

jeg også har visst meldt meg inn der... fikk velkomst pakken i posten i dag...[8|][;)]
Kan ikke huske jeg har meldt meg inn.. hehe[;)]

hmm muffins altså hehe. e heller kan ikke huske at e he meldt me inn hehe. morsomt[:D]

Da kom jeg inn på siden[:D]

Her er bilde av velkomstpakken forresten!!
Send PM om det er noen som vil at jeg skal verve[:D]

Da har jeg også meldt meg inn, så det blir spennende å se når pakken kommer..

Ja nå har de ordnet nettsiden sin[:)] Jeg kan også verve noen om det er noen som ønsker det[:)] send i tilfelle pm.

der va sida oppe å gå ja[:D] gleda me t neste pakke e no[:D]

hvor lang tid tok det før dere fikk pakken??

Back
Topp