Crazy

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Men nettopp bestilt billetter til julenatt konsert 10 desember :p
Har termin 16 desember hehehe :D

Det blir jo kjempe spennende. :)

Ser for meg at vannet går under konserten hehe... Neida ;) Blir sikkert kjempe kos med konsert! Kan ikke sette alt på vent rundt termin heller :)

Ser for meg at vannet går under konserten hehe... Neida ;) Blir sikkert kjempe kos med konsert! Kan ikke sette alt på vent rundt termin heller :)

Haha jaja, da får de kjøre meg til sykehuset da :p

Her skulle vi bestille billetter til teaterforestillinga av blåfjell 11. Desember, 9 dager før termin. Der slo bestemor seg vrang og nekta oss siden vi ikke skulle få lov til å føde på sykehuset 2 timer unna hjemme, så da må jeg nok finne planer her hjemme da fram til termin :p

Her skulle vi bestille billetter til teaterforestillinga av blåfjell 11. Desember, 9 dager før termin. Der slo bestemor seg vrang og nekta oss siden vi ikke skulle få lov til å føde på sykehuset 2 timer unna hjemme, så da må jeg nok finne planer her hjemme da fram til termin :p

Hehe :p
Jeg er bare 15 min fra hjemme så for min del er det ikke noe krise om fødselen starter.
2 timer er jo litt lenger unna, men hadde fortsatt tatt sjangs jeg :p

Hehe :p
Jeg er bare 15 min fra hjemme så for min del er det ikke noe krise om fødselen starter.
2 timer er jo litt lenger unna, men hadde fortsatt tatt sjangs jeg :p
Haha ja jeg har jo egentlig utrolig lyst, men er i tillegg på min mors bursdag, så jeg tror vi dropper det denne gangen :D

Back
Topp