Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er jo gal Hahaha![]()
Åååå så kos! Gjør jo ikke noe om lille kommer 6 dager før![]()
Satser på at lille holder seg inne til etter konsert da![]()
Haha, håpe han kommer i god tid daHaha ja litt
tenkte egentlig litt mer enn 6 dager før så eg komme meg hjem fra sykehuset oghaha
Nei nei, håpe ann komme ut før
Viss ikke må han vente ja.
Ser for meg at vannet går under konserten hehe... NeidaBlir sikkert kjempe kos med konsert! Kan ikke sette alt på vent rundt termin heller
![]()
En studievenninne av meg dro på festival/konsert da hun var 4 dager over. Håpet det skulle sette igang fødselen. Det funket ikke hehe....Haha jaja, da får de kjøre meg til sykehuset da![]()
Her skulle vi bestille billetter til teaterforestillinga av blåfjell 11. Desember, 9 dager før termin. Der slo bestemor seg vrang og nekta oss siden vi ikke skulle få lov til å føde på sykehuset 2 timer unna hjemme, så da må jeg nok finne planer her hjemme da fram til termin![]()
VågaltMen nettopp bestilt billetter til julenatt konsert 10 desember
Har termin 16 desember hehehe![]()
Haha ja jeg har jo egentlig utrolig lyst, men er i tillegg på min mors bursdag, så jeg tror vi dropper det denne gangenHehe
Jeg er bare 15 min fra hjemme så for min del er det ikke noe krise om fødselen starter.
2 timer er jo litt lenger unna, men hadde fortsatt tatt sjangs jeg![]()
Vågalt![]()
Haha ja jeg har jo egentlig utrolig lyst, men er i tillegg på min mors bursdag, så jeg tror vi dropper det denne gangen![]()