crazy baby"!! hjelp....

Ketalar

Betatt av forumet
Altså... jeg har ammet Aksel helt siden han ble født, men føler nå at han ikke blir heeelt fornøyd om kvelden...siste tiden har han vært våken en million ganger på nattestid, og jeg har tenkt som så at kanskje det er på tide og prøve litt MME... han drikker helt flott av flaske med MM de gangene han har fått det, så dette tenkte jeg ville gå helt knirkefritt... Men neida, tror du knerten ville ha MMe? han bare spyttet det ut igjen, og stoppet ikke å hyle før han fikk pupp... er dette vanlig...? hjelp, ka gjør jeg hvis melken min forsvinner da??

prøve en annen type mme???
har ikke begynt med erstatning enda så har egentlig ikke peiling [8D]

hm....ja, kunne jo gjort det,...men kjipt å kjøpe en hel pakke hvis han ikke spiser det...nan kommer jo i sånne søte små juicekartonger...men han liker jo tydeligvis ikke nan, så får bare krype til korset og kjøpe collett eller noe... 

sniker fra oktober, du får flere typer mme ferdigblandet i sånne småbokser, Semper og småfolk har også...
Hilsen mamma som også prøver å få ungen til å like mme[8D][:D] -har ikke hatt hell enda da.
Fikk tips om at om det ble kriiise kunne man ha noen sukkerkorn i mme for den er ikke like søt som mm[:D]

ORIGINAL: Nina*Pina

sniker fra oktober, du får flere typer mme ferdigblandet i sånne småbokser, Semper og småfolk har også...
Hilsen mamma som også prøver å få ungen til å like mme[8D][:D] -har ikke hatt hell enda da.
Fikk tips om at om det ble kriiise kunne man ha noen sukkerkorn i mme for den er ikke like søt som mm[:D]

Bare en liten rettelse:
Semper ER småfolk [:)]
De har bare skiftet navn...

ORIGINAL: Bizarre

ORIGINAL: Nina*Pina

Bare en liten rettelse:
Semper ER småfolk [:)]
De har bare skiftet navn...

okay[:D] har bare prøvd semper enda vi for jeg har ikke funnet småfolk og det er jo ikke så rart da...[8D]
Hipp har også, men de hadde bare hipp2 der jeg har sett det!

okei, tusen takk for alle tips, vi f¨år trille til butikken og kjøpe noe småfolk...og krysse fingre og tær for at den faller mer i smak!

Back
Topp