Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iskaffe (og sjokolademelk med isbiter, merkelig nok) var en av mine hangups da jeg var gravid med eldstemann. I dette svangerskapet har jeg ikke tålt kaffe i det hele tatt, bare blitt veldig kvalm. I utgangspunktet syns jeg kaffen er et av dagens høydepunkt når jeg ikke er gravid, så det har vært et savn. Heldigvis ser det ut til å bli sakte men sikkert bedre nå.Må ha toast og iskaffe hver eneste morgen. Og fått "dilla" på sånn chocopops frokostblanding

Hehe - det craver jeg uansett graviditet eller eiCotton candy druer!! Kunne spist flere elsker om dagen![]()

Same…klarer ikke å legge ifra meg den jævla lakrisenSalt lakris ... typisk
Har blitt til at samboer har måtte gjemt den et par ganger ! Så nøyer meg nå med en tyrkisk pepper eller en saltfisk pr dag 
Spesifikt Stratos med karamell inni 

Samme her, er drittlei alle varianter av kokt skinkepålegg. Vil ha en skikkelig feit salamiHolder seriøst på å gå på en salamismell snart![]()

Samme her ! Oh my, jeg kan spise en plate opp på 1.2.3Sjokoladecravings som jeg også hadde sist er tilbake. Trodde jeg skulle slippe unnaSpesifikt Stratos med karamell inni
![]()