Cravings

Craving: indisk mat og bare det
Aversjon: alt annet, men går helt fint å spise det når jeg endelig får det servert. Vanligvis har jeg lyst på alt. Sjokolade blir jeg kvalm av tanken på, men kan helt fint spise en del biter om jeg starter o_O

ellers kan jeg melde meg i den klubben på grapefrukt. Har aldri likt det og aldri skjønt hvorfor andre liker det, så det var en gøy funfact!

Cravings - bacon :bag:
Jeg spiser ikke kjøtt engang. Men da mannen stekte bacon til lunsj i dag skal jeg innrømme at jeg ble fristet :hilarious: Babyen vil ha bacon, men jeg stod over da

Jeg spiser ikke kjøtt engang. Men da mannen stekte bacon til lunsj i dag skal jeg innrømme at jeg ble fristet :hilarious: Babyen vil ha bacon, men jeg stod over da
Var veggis fra 2014-2024, ble plutselig helt i hormonell ubalanse, så hadde endel andre desperate forsøk, men det som hjalp for meg var å ha et balansert kosthold som inneholdt kjøtt. Tror to graviditeter og amming av begge to på så kort tid gjor noe med hormonbalansen min :binkybaby :laughing002

Var veggis fra 2014-2024, ble plutselig helt i hormonell ubalanse, så hadde endel andre desperate forsøk, men det som hjalp for meg var å ha et balansert kosthold som inneholdt kjøtt. Tror to graviditeter og amming av begge to på så kort tid gjor noe med hormonbalansen min :binkybaby :laughing002
Åh så bra du fant noe som hjalp deg :joyful:
Jeg er kronisk syk, men ble mye bedre etter jeg sluttet med kjøtt :hilarious: Spiser fisk og egg da.

Craving: GRØNNE druer, som er harde og lager sånn "knekk" lyd når man biter over.

Ting jeg vil ha : kiwi, brødskive med majones og kokt egg

Ikke : fet tung mat

Men igjen tror jeg at jeg skal dø av sult hele tiden men det er vanskelig å finne noe..
Ååå, autmn crisp druene er jo ikke sesong nå :Heartred

Craver sure og friske ting (bær, sitronvann med kullsyre), og ellers vil jeg egentlig helst bare spise ristet brød med ost eller brunost.

Ellers orker jeg såvidt tanken på tilberedte grønnsaker, noen går an rå, men bare i spesifikke situasjoner

Er sånn uggen-kvalm hvor det blir litt bedre av å spise, så føler jeg spiser hele tiden vanligvis haater jeg å småspise, men som gravid er det visst sånn jeg fungerer

Craver sure og friske ting (bær, sitronvann med kullsyre), og ellers vil jeg egentlig helst bare spise ristet brød med ost eller brunost.

Ellers orker jeg såvidt tanken på tilberedte grønnsaker, noen går an rå, men bare i spesifikke situasjoner

Er sånn uggen-kvalm hvor det blir litt bedre av å spise, så føler jeg spiser hele tiden vanligvis haater jeg å småspise, men som gravid er det visst sånn jeg fungerer
Har det nesten helt prikk likt som du beskriver her :hilarious:

Åh så bra du fant noe som hjalp deg :joyful:
Jeg er kronisk syk, men ble mye bedre etter jeg sluttet med kjøtt :hilarious: Spiser fisk og egg da.
Uff det høres veldig kjedelig ut med kronisk sykdom, og helt fantastisk at kosthold kan gjøre hverdagen bedre for deg. All forskning viser jo til at et vegetarisk kosthold er det som er best for befolkningen generelt :flower

Surt, er ikke det «jente cravings»?

Uff det høres veldig kjedelig ut med kronisk sykdom, og helt fantastisk at kosthold kan gjøre hverdagen bedre for deg. All forskning viser jo til at et vegetarisk kosthold er det som er best for befolkningen generelt :flower
Ja, men veldig interessant hvor forskjellige man kan være også ifht hva slags kosthold som er bra for én - det viser hvor lurt det er å prøve ut forskjellig for å tilpasse til nettopp seg :joyful:

Surt, er ikke det «jente cravings»?
Jeg hadde cravings på syrlige og friske ting sist, det var jente - og det er ganske likt nå.. :bookworm: Så det er spennende!

Venninna mi hadde sure ting med alle tre guttene sine :cat:

Lei meg for at nektariner går litt ut av sortiment nå, men takk og lov for at de søte syrlige røde høst-eplene er her :shy:

Jeg hadde cravings på syrlige og friske ting sist, det var jente - og det er ganske likt nå.. :bookworm: Så det er spennende!

Venninna mi hadde sure ting med alle tre guttene sine :cat:
Spennende! Begge mine svangerskap har vært helt ulike, fellesnevneren er vel kanskje kvalme, men i ulik grad, begge de var jenter. Blir spennende å se fremover hos meg, jeg har jo ikke spist kjøtt eller lignende i de to andre svangerskapene pga veggis som vi har snakket om i en annen tråd :laughing002 Jeg håper veldig på en jente til, tror det hadde blitt magisk med tre små prinsesser i hus :Heartpink og praktisk, ifht til at de kanskje har mer like interesser og sånt.

Back
Topp