Cravings

lilleperle

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
♡ Babymais2026 ♡
Går inn i uke 8 i morgen og forsterket luksesans + kvalme har sneket seg på. Dermed også aversjoner og cravings :scratch

I kveld måtte mannen 2 runder i butikken for at jeg skulle få ordne meg hjemmelaget potetmos med stoppstuing til kveldsmiddag :hilarious:

Har du noen aversjoner/cravings?

Definitivt mer luktsensitiv! Craver sjokolade, mye av det:cool: som er rart, vanligvis gjør mer enn et par biter meg skikkelig kvalm:smiley-ashamed004

Må ha grapefrukt :dontknow :hilarious:

Jeg har også fått helt aversjon på kaffe, bare tanken gjør meg dårlig.
Har ikke fått noen spesifikke cravings, men craver frisk mat.
Forrige svangerskap fikk jeg ingen cravings, og spiste egentlig helt normalt

Aaaaa det var interessant. Vet ikke om jeg liker grapefrukt engang jeg :hilarious: Spiser man det ved å dele i to og med skje?
Du bør prøve er godt :) de beste er litt surere enn appelsiner men fremdeles søt (om det gir mening :hilarious: ). Du deler den i to så åpner du hver «lomme» og skjærer kun ut innmaten (ikke det hvite som man normalt spiser på apelsiner)

Du bør prøve er godt :) de beste er litt surere enn appelsiner men fremdeles søt (om det gir mening :hilarious: ). Du deler den i to så åpner du hver «lomme» og skjærer kun ut innmaten (ikke det hvite som man normalt spiser på apelsiner)
Fader! Glemte og kjøpe med meg fra Meny istad! Sur og søt høres egentlig perfekt ut ifht. Cravingsene, som er mest syrlig frukt :joyful:

Må ha grapefrukt :dontknow :hilarious:
Nå har jeg prøvd grapefrukt og grapefrukt juice, men det er nesten umulig å spise/drikke pga ekstrem bitterhet :arghh: Fant dermed ut at jeg er muligens en «supertaster» med
aktive TAS2R-gener på tunga (de koder for bitterreseptorer på tungen :hilarious:

Nå har jeg prøvd grapefrukt og grapefrukt juice, men det er nesten umulig å spise/drikke pga ekstrem bitterhet :arghh: Fant dermed ut at jeg er muligens en «supertaster» med
aktive TAS2R-gener på tunga (de koder for bitterreseptorer på tungen :hilarious:
Er det en greie? :hilarious: jeg og hater grapefrukt fordi den er så bitter. Aner ikke hvorfor folk syns det er godt

Kaffe :hilarious: av alle ting... Fått kjøpt meg koffeinfri så jeg kan drikke mer enn det lille til frokost
Herregud jeg og! Idag var ikke kaffen sterk nok selv om jeg lagde den lik som alltid

ellers kan jeg melde meg i den klubben på grapefrukt. Har aldri likt det og aldri skjønt hvorfor andre liker det, så det var en gøy funfact!

Cravings - bacon :bag:

Craving: GRØNNE druer, som er harde og lager sånn "knekk" lyd når man biter over.

Ting jeg vil ha : kiwi, brødskive med majones og kokt egg

Ikke : fet tung mat

Men igjen tror jeg at jeg skal dø av sult hele tiden men det er vanskelig å finne noe..

Back
Topp