Cravings

Håpefull ❤

Gift med forumet
Vi som prøver :)
♡Julekulene 2021♡
Er det noen som har fått cravings allerede eller hadde det i forrige svangerskap?

Har så lyst på kylling! Det klarte jeg ikke når jeg var gravid med han minste.. kunne spist det helle dagen nå :laughing002

Har så lyst på kylling! Det klarte jeg ikke når jeg var gravid med han minste.. kunne spist det helle dagen nå :laughing002
Jeg var helt vill etter kylling sist svangerskap! Var alt jeg tenkte på nesten Hadde også kylling som første middag etter sykehuset og det var mitt livs beste måltid

Jeg var helt vill etter kylling sist svangerskap! Var alt jeg tenkte på nesten Hadde også kylling som første middag etter sykehuset og det var mitt livs beste måltid
Hahaha! Fantastisk :hilarious:

Jeg fikk lyst på kylling i går!
Nå fikk jeg veldig lyst på stekt ris, må bare få den sovende 2-åringen av meg så jeg kan gå og lage :smiley-ashamed004

Er alltid gøy når vi kan gi cravings til hverandre

I tidligere svangerskap kunne jeg ikke se på risgrøt uten at jeg MÅTTE ha det til middag den dagen. Samme med spaghetti og kjøttdeig. Spilte stardew valley innimellom, og til og med det bittelille bildet av en pikselert spaghetti var nok til at middagen var bestemt :hilarious:

Fikk såå lyst på pai nå, mannen er søt og skal gå på butikken etterpå for å kjøpe det jeg mangler, så skal han kutte opp ting mens jeg lager deigen :love017 Rekker nok ikke lage den ferdig i kveld, så det får bli middag i morgen

Jeg har forferdelig cravings på nytt brød (må være litt crispy skorpe) med smør og norvegia ost på. Det er det første jeg tenker på når jeg våkner, og det siste jeg tenker på når jeg legger meg :laughing002 tragisk opphengt i brød med ost

Lysten på vårløk har vært helt ekstrem den siste uka :hilarious:

Jeg liker egentlig ikke Monster, mannen drikker det hver dag. Nå da han åpnet en syns jeg det luktet syykt godt, måtte smake, og det var godt! :laughing002

Har fått cravings på skive med leverpostei og mariekjeks ved siden av og melk :-D

I forgje svangerskapet så måtte jeg ha jalsberg Ost. Det var sånn at jeg ikke kunne spise en annen ost. Etter svangerskapet så ble det bare sånn at jeg forstatt med det:p

Men har ikke kjent på noe cravings enda, unntatt at jeg helst vil drikke veldig kaldt vann :p

Jeg dro innom kinokiosken for å kjøpe popcorn nå :hilarious:

Vet ikke om det er en cravings akkurat. Men litt dilla på knekkebrød med peanøttsmør og banan

Siden alle lager pannekaker i dag så må jeg ha det også

Back
Topp