Cravings

TFE30

Glad i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2025
Noen andre som har begynt å få cravings ennå?

Her går det i sjokolademuffins (de fra OL :laughing002) og texmex. Må lage taco eller enchiladas i helgen, men muffinsene får jeg dessverre ikke tak i :(

Vill ha kullsyrevann med smak, helst lime og pære og isbiter :D . Søte saker byr meg i mot, sikkert pga. kvalmen som kommer og går.

Motsatt, har ikke lyst på noe, annet enn taffel med lime blanda med litt appelsinsaft :facepalm:

Intens craving for Veldig sterk mat aka oppkuttet halv habanero på brødskiva Har likt sterk mat før, men har ikke klart å spise det. Nå takler jeg det som aldri før.

Ville bare legge til at det er Deilig å ha lyst på ting med skikkelig smak igjen Første trimester hadde jeg kun lyst til å spise fint surdeigsbrød uten korn med gulost eller avocado. Spiste dette til både lunsj og middag… taklet ingen lukter, tilogmed lukten av metallet fra vasken og min kjære gjorde meg kvalm. Bare tanken på kjøtt og hvitløk var frastøtende. Nå spiser jeg nesten alt igjen ! Craver tilogmed hvitløk rett før jeg skulle legge meg og lagde guacamole lol

Jeg har så lyst på spesifikt den kjøpesalaten fra Bama med ost og skinke, har spist det til middag hver dag i en uke nå :oops: Ellers har jeg så lyst på Urge og veldig sterke Buldak nudler! Sistnevnte unngår jeg akkurat nå fordi jeg plutselig får halsbrann av sterk mat. Litt vanskelig når vi er en halv asiatisk husholdning her som spiser sterk mat daglig... :banghead:

Ikke akkurat cravings, men jeg har lyst på mer kaffe enn jeg burde/kan drikke :oops: Forrige svangerskap var det ingen problem for da hadde jeg ikke lyst på kaffe i det hele tatt før jeg var kommet omtrent halveis og etter det var en kopp mer enn nok. Denne gangen har jeg ikke fått avsmak på kaffe enda.. Så til tross for kvalme så har jeg lyst på kaffe, men det burde jeg jo ikke drikke så mye av.. Ikke lett :hilarious: Oooog har prøvd koffeinfri kaffe, men det er ikke det samme :p

vi har koffeinfri kaffe, men jeg får meg ikke til å drikke opp kaffen min for tida :laughing002 Mistet ikke lysten på kaffe sist graviditet. Har veldig spesifikk rutine på å drikke kaffe på jobb, så jeg tipper de jeg jobber med merker hvis jeg stopper :wacky:

Hehehe, jeg har akkurat samme på min jobb. Faste kaffe-pauser. Har som i forrige graviditet også helt mistet lysten på kaffen nå. Mistenker at de jeg jobber med blir å lukte lunta denne gangen :dead:

Har så lyst på lakris :shy: Elsker lakrisgodt. Vet ikke om jeg vil kalle det en craving, eller at det er mer det at jeg ikke skal spise det, og da får enda mer lyst på :laughing002

Noen andre som har begynt å få cravings ennå?

Her går det i sjokolademuffins (de fra OL :laughing002) og texmex. Må lage taco eller enchiladas i helgen, men muffinsene får jeg dessverre ikke tak i :(

Elin Vatnar Nilsen som har krem.no har prøvd å kopiere de muffinsene. Her er oppskrift:

vi har koffeinfri kaffe, men jeg får meg ikke til å drikke opp kaffen min for tida :laughing002 Mistet ikke lysten på kaffe sist graviditet. Har veldig spesifikk rutine på å drikke kaffe på jobb, så jeg tipper de jeg jobber med merker hvis jeg stopper :wacky:
Samme her! Jeg tar en kaffekopp, men drikker ikke av den. Så tømmer jeg ut når ingen ser:angelic:

Nudler, alltid likt det, men nå vil jeg nesten ha det til hvert måltid, med egg blandet i eller til. Må da være spicy og ha mye smak :D

Back
Topp