Cravings!

Jeg ville ikke ha anbefalt energidrikk til gravid eller til noen egentlig, det er veldig mange «kaffekopper» i en redbull, lest at det tilsvarer 14 kaffekopper.
Dette er feil faktisk. I Norge er det veldig strengt og en redbull tilsvarer en kaffekopp. Men kjører du over grensen til Sverige er den litt mer heftig igjen :hilarious:
Eneste er at jeg sliter med å begrense inntak av koffein og prøver derfor å holde meg unna :bag:
 
Dette er feil faktisk. I Norge er det veldig strengt og en redbull tilsvarer en kaffekopp. Men kjører du over grensen til Sverige er den litt mer heftig igjen :hilarious:
Eneste er at jeg sliter med å begrense inntak av koffein og prøver derfor å holde meg unna :bag:
Sliter også veldig med å begrense koffein :wacky: Er ei skikkelig kaffekjærring, og det har jo bare blitt værre nå :bag: Har sett etter koffeinfri kaffe, men pokker så dyrt da :wtf:
 
Når eg går gravid så craver eg alt som gravide ikkje kan spise eller ikkje kan spise så mye av :hilarious:

Til vanlig spiser eg egentlig sjeldent desse tingene.

Fårepølse ! Syketid å det frister, kjenner smaken i munnen!
Lakris !!!!!
Salami ! Elsker salami så dette spiser eg til vanlig, den for gravide gjør ikkje susen.
Myke oster !
 
Når eg går gravid så craver eg alt som gravide ikkje kan spise eller ikkje kan spise så mye av :hilarious:

Til vanlig spiser eg egentlig sjeldent desse tingene.

Fårepølse ! Syketid å det frister, kjenner smaken i munnen!
Lakris !!!!!
Salami ! Elsker salami så dette spiser eg til vanlig, den for gravide gjør ikkje susen.
Myke oster !
Hahah akkurat de samme for meg. Salami og fårepølse er faktisk krise :laughing002
 
Savnet etter gullsalami er sykt.
Ellers er det lakris, tyrkisk pepper jeg higer mest etter akkurat nå.
 
Salte oliven går ned på høykant om dagen, mye likt de forrige graviditetene, i tillegg til kilovis med vannmelon.
Ellers er sitronyoghurt og blåbær eller sitronyoghurt med oppskjært appelsin om morgenen helt gull.
Kun sushi som frister til middag, eventuelt kun ris og soyasaus:sour:
 
Spiser dere sushi? Ser det står overalt at det er trygt fra norske restauranter, men er alikevel litt skeptisk. Hva tenker dere?
 
Spiser dere sushi? Ser det står overalt at det er trygt fra norske restauranter, men er alikevel litt skeptisk. Hva tenker dere?
Til den store gullmedaljen. Spiser dog kun laks (eller fritert scampi) og unngår den billigste sushisjappa, selv om denne også helt sikkert er trygg. Så blir det heller spicy tuna på føden :love7 (Kan nevne at det til vanlig som regel kun går i laks og tunfisk på min tallerken, så jeg vet at det er flere trygge fisker man kan spise som gravid enn hva du finner i mitt smale repertoar)
 
Til den store gullmedaljen. Spiser dog kun laks (eller fritert scampi) og unngår den billigste sushisjappa, selv om denne også helt sikkert er trygg. Så blir det heller spicy tuna på føden :love7 (Kan nevne at det til vanlig som regel kun går i laks og tunfisk på min tallerken, så jeg vet at det er flere trygge fisker man kan spise som gravid enn hva du finner i mitt smale repertoar)
Sykt lyst på rå kamskjell-sushi. Men usikker på om det er innafor :dead:
 
Drømmer daglig om sushi, bare ikke kommet meg avgårde til å spise. Bare jeg i huset som liker det.
 
Fordøyelseskjertelen til kamskjell er vertfall på nei-lista, usikker på om det er ein vanleg del å bruke av kamskjell i sushi? :)
Den er vell vanlig å rense vekk uansett? Finner bare ingen steder det står om rå kamskjell
 
Back
Topp