Cravings

Har så lyst på saltpølse med majones eller roastbiff med remulade på brødskiva :dead: typisk å bare få lyst på ting jeg ikke kan spise
Grilstad har visst en salami som er kokt, og som de skriver at kan spises av gravide. Har ikke prøvd den selv, men kanskje den kan hjelpe på cravingsene dine…?

Grilstad har visst en salami som er kokt, og som de skriver at kan spises av gravide. Har ikke prøvd den selv, men kanskje den kan hjelpe på cravingsene dine…?

Takk for tips :Heartred

Den spiste jeg hele forrige svangerskap :hilarious: lifesaver!

Cravings på pasta, pizza, marsipan, sjokolade, lakris, jordbær, og fersk appelsinjuice :hungry::hilarious: anti-cravings på så sykt mye av det jeg burde spise, som grønnsaker, kjøtt og fisk, vanlig middagsmat... Brekker meg og kaster nesten opp for hver bit, skikkelig slitsomt! Er ikke så lett å spise sunt når kroppen holder på sånn her og tuller o_O:hilarious:

Takk for tips :Heartred
Den spiste jeg hele forrige svangerskap :hilarious: lifesaver!

Har den i kjøleskapet. Den er god :happy:

Gyvde løs på skrelt gulrot nå.. haha. Potetgull med salt og pepper smakte ikke godt :laughing002

Back
Topp