Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med matlyst selv!Bacon chips, Dunder Mix drops, båtpoteter... Utover det så smaker alt drit og jeg har ikke matlyst.
Helt krise..! INGENTING frister eller smaker godt..Sliter med matlyst selv!
Samme her, og er likevel SÅ kvalm utenom når jeg har noe i munnen. Utrolig frustrerendeHelt krise..! INGENTING frister eller smaker godt..

Kona liker egentlig appelsinjuice best, men nå er det kun eplejuice det går i!sjæl ass! Min nye (litt for dyre) dille er den eplejuicen med bringebær. Jeg kunne drukket litervis hver dag hvis jeg ikke holdt meg litt i nakkenEplejuiceKona liker egentlig appelsinjuice best, men nå er det kun eplejuice det går i!
Haha, såpass!sjæl ass! Min nye (litt for dyre) dille er den eplejuicen med bringebær. Jeg kunne drukket litervis hver dag hvis jeg ikke holdt meg litt i nakken
Den tror jeg ikke jeg har sett før, hvor kjøper du den?Haha, såpass!Den tror jeg ikke jeg har sett før, hvor kjøper du den?
Da skal jeg være på utkikk etter den! Fikk lyst å prøve! Får se om jeg rekker ta meg er glass før kona drikkker den opp![]()
Den her! Er i de fleste mellomstore butikker.