Cravings

HB

Glad i forumet
Novemberfnuggene 2023
Noen som har allerede har fått noen cravings? :p Her går det mye i grønne epler da jeg føler det demper kvalmen litt :p
 
Rå gulrot har blitt min go-to…men har generelt så lite lyst på mat at det begynner å bli vanskelig å finne på noe (næringsrikt) til middag :confused:
 
  • Liker
Reactions: HB
Rå gulrot har blitt min go-to…men har generelt så lite lyst på mat at det begynner å bli vanskelig å finne på noe (næringsrikt) til middag :confused:
Uff, det er ikke bare bare dette første trimesteret. Forhåpentligvis blir det bedre :)
 
Tidlig i uka var det fersk agurk og oliven, i går fikk jeg plutselig skikkelig lyst på grillkylling! Første gang på lenge at jeg har hatt "craving" på kjøtt!
 
  • Liker
Reactions: HB
Vet ikke helt om det er cravings.. Men jeg har ofte veeeldig lyst på karamellpudding!
 
  • Liker
Reactions: HB
Noen som har allerede har fått noen cravings? :p Her går det mye i grønne epler da jeg føler det demper kvalmen litt :p
Jeg har også funnet ut at epler demper kvalmen min så nå er det epler til morgen, middag, kvelds her i hus :smiley-ashamed004

Og det stemmer som du sier; syrlig frukt demper kvalme.
 
Posenudler, av alle ting, var det som fristet mest i går, så nå har jeg stacket opp. :hilarious:Middag er en utfordring hver eneste dag, må jo ha noe næringsrikt, så nudlene kan ikke erstatte hele middagen :smiley-ashamed004
 
  • Liker
Reactions: HB
Jeg har ingen :nailbiting: Kommer det etterhvert kanskje…?
 
Craver sur/syrlig/frisk mat og drikke, så går en del i grønne epler her også, samt kiwi, ananas og friske drikker som juice, iste osv. Har helt dilla på espresso house sin pasjon&sitron iste :laughing002
Ellers er jeg en del kvalm og sliter med matlysten, så skulle gjerne hatt flere cravings for min del:nailbiting:
 
All frukt, spesielt appelsin. Salte maisnøtter funker bra når kvalm. Og iskald drikke.
 
Frisk frukt og eplejuice!
 
Mat generelt .. ikke noe spesielt - enda
 
Bacon :facepalm: hatt ett brennende ønske om å spise bacon hver dag, men har såklart ikke gjort det hehe.. stort sett salta mat, men nå har det gått over til druer:)
 
Husker kun cravingsen jeg hadde med mellomste, var appelsiner! :p Men med de to andre og nå, har det ikke kommet noe spess enda.
 
Back
Topp