Cravings

Appelsinjuice! Og gleder meg veldig til klementiner kommer i butikken. Det pleier å være rett over Halloween, så ikke lenge igjen. Ellers har jeg 0 matlyst og går rundt sulten konstant fordi jeg ikke fristes av noe…
 
Jeg hadde ingen sist, men denne gangen så forstår jeg hva det er snakk om. Burger king, sushi, Leverpostei, alt jeg ser blir lagd på tv, matminner... Det er verst med det jeg ikke kan spise som gravid: brie, gjærbakst, mandarin, appelsinjuice.....
 
Når jeg ligger på føden og har pressa ut den ungen tror jeg at jeg skal bestille meg sushi, spekeskinke, og et eksepsjonelt ostefat med et glass rødvin på siden. :happy093 montro om de driver med levering på sykehuset…:talk030
 
Når jeg ligger på føden og har pressa ut den ungen tror jeg at jeg skal bestille meg sushi, spekeskinke, og et eksepsjonelt ostefat med et glass rødvin på siden. :happy093 montro om de driver med levering på sykehuset…:talk030
De gjør det på St. Olavs iallefall :hilarious:
 
Har sinnssykt dilla på jordbær om dagen! Det er i det minste sunt :playful: men dyrt i lengden
 
Craver i grunn ingenting spesielt, bare mat sånn generelt! Merker jeg er veldig mye mer sulten nå når det nærmer seg slutten.. er det fordi vi virkelig trenger så mye mer mat, eller er det bare hormoner som tuller med oss tro?!
 
Ikke noe spesielt…sliter mer med å ha lyst på noe generelt :confused:
 
Back
Topp