Cravings

trima

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Er det noen som har begynt å crave noe?

Jeg har merkelig lyst på Oreo milkshake, så gleder meg til helg :angelic:
 
Jeg har bare sykt lyst på brie og spekeskinke, men antar det er fordi jeg ikke kan ha det :hilarious:
 
Jeg har bare sykt lyst på brie og spekeskinke, men antar det er fordi jeg ikke kan ha det :hilarious:
Ahr ja, jeg googla som en gud i går for å se om det var noe spekeskinke vi gravide kan spise uten hell :arghh: :hilarious:
 
Ahr ja, jeg googla som en gud i går for å se om det var noe spekeskinke vi gravide kan spise uten hell :arghh: :hilarious:
«Heldigvis» kan vi ha det stekt på pizza feks, men føler ikke det er helt det samme.. Det er iallefall ikke det jeg har lyst på nå :hilarious: :shifty:
 
Jeg vil bare ha salt mat og kaffe. Fikk avsmak på både banan og eple i går da jeg synes begge dele ble alt for søtt. Ellers teller jeg timer til jeg får lov til å drikke kaffekopp nr.2 for dagen. Jeg blir også raskere sulten og raskere mett enn vanlig. Har nøtter i skuffen på jobb for snacking mellom måltider.
 
Jeg har i grunn bare lyst på mat :hilarious: Merker en økning i appetitt, som er litt urovekkende:bag:
 
Og min apetitt har avtatt noe pga kvalme. Supert for vekten sin del!
 
Her har jeg relativt lite matlyst, men er ikke kvalm eller noe.
I de andre svangerskapene så cravet jeg ostepop, is og skoleboller..
 
Jeg craver big bite sin kylling karri og kylling fajitas, men de selger ikke big bite her jeg bor :arghh: Nærmeste er 3 timer unna..
 
Tuctuc kjeks med sweet chili smak :love017 Skulle gjerne hatt med brie og hjemmelaga chilimarmelade også, men det får jeg spare til mai….
 
Sur brus/godteri og potetgull.
 
Big bite, kylling i karri og kylling fajitas, med ekstra bbq kylling biter. Vi har ikke det her jeg bor og det er 3 timer til nærmeste sted og det er uutholdelig når det er det eneste man har lyst på :arghh:
 
Sushi! :hungry::hungry::hungry:
 
Er helt ille.. eneste jeg tenker på om dagene er maiskolber.. :hilarious: spiser en del av de også med masse smør og krydder.. :hilarious: #kjempekosthold
Hahah! Gøy :hilarious: Hele første svangerskapet mitt crava jeg mais,stekte maiskolber i stekepanna og hadde på smør og salt… Kunne også spise mais med skje rett fra boksen eller tørrsteke de i ei panne og ha på brødskiva:hilarious:
 
Back
Topp