Cravings

Babyshark

Glad i forumet
Kan ikke bare være meg som kjenner til cravings for tiden?? Følte det var litt tidlig:facepalm:

Her er favoritten i hus om dagen grønne epler, iskald eplejuice eller iiiiiskaldt vann:taunt014:taunt014 Ikke det værste å ha cravings på enda ivertfall:angelic:

Kan ikke bare være meg som kjenner til cravings for tiden?? Følte det var litt tidlig:facepalm:

Her er favoritten i hus om dagen grønne epler, iskald eplejuice eller iiiiiskaldt vann:taunt014:taunt014 Ikke det værste å ha cravings på enda ivertfall:angelic:

Iskaldt vann, røde norske plommer og epler og grapefrukt er favoritter nå :) så ja, det går mye i frukt.
Godteri og brus smaker ikke så godt lenger :p håper at sånn blir det hele svangeskapet!

Her er feit mat og knekkebrød med hvitost veldig godt. Desverre elsker jeg smågodt 24/7, der surt godteri smaker best i svangerskapet :couchpotato:

Her er feit mat og knekkebrød med hvitost veldig godt. Desverre elsker jeg smågodt 24/7, der surt godteri smaker best i svangerskapet :couchpotato:
Jeg hadde cravings på surt godteri første gangen:angelic: Nå foretrekker jeg sjokolade fremfor godteri, stikk motsatt enn sist :angelic: Morsomt at det er så annerledes

Forrige gang var det grønne sure epler og is, denne gang er det spesielt druer + mye annet :joyful: men druer går igjen hver dag

Her går det i kutta agurk (helst i små biter), og skrelt grønne epler :happy:

Ikke noe særlig med cravings på meg enda (5+2), men jeg har mindre lyst på kaffe og sjokolade enn vanlig :)

Ingen spesiell vare som går igjen
Men jeg har nok valgt alle måltider den siste tiden:wacky: heldigvis veldig variert :)

Feit mat her å, dessverre :eek: men når kvalmen kjennes ut som fyllesyke er det BigMac som funker :knegg:
Ellers frukt, drue og eple.

Hadde en dag med maiskolbecraving… ellers er det lite enda.. men epler er usedvanlig digg

Har ikke fått noen cravings ennå. Blir spennende å se! Husker ikke at jeg hadde så mange sist heller, bare salt lakris hvis jeg ikke husker feil. Veldig greit når man begrense lakris-inntaket som gravid:hungover:

For meg gikk det èn uke i klementiner, neste uke i salte kjeks med babybel og grønne druer, så i gulrøtter, og nå i zeroh saft med smak av wild raspberry. Og babybel smaker høgg nå :laughing002

Vil ikke kalle det cravings enda, men har vært kvalm hele dagen på jobb, frem til litt etter lunsj. På det ene bordet hadde ikke ungene rørt rødbetene. Spiste en skive og hadde plutselig dytta i meg 5 :hilarious:
Det var det første jeg hadde spist i dag som faktisk smakte godt :p

Back
Topp