Cravings?

Bolle90

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Er det bare meg som allerede har blitt meget sær i matveien?

Kan ikke huske at det ble så mye diverse så tidlig sisto_O

Her er jeg stort sett kvalm, men tenker likevel på mat hele tiden. Noe mat gjør meg ekstra kvalm, men NUDLER, EPLER og GODTERI smaker himmelsk :rolleyes:

Sist spiste jeg torsk flere dager i uka og sjokolade og sjokolademelk sikkert hver dag:yuck:

Sykt lyst på ostesmørbrød hver kveld nå!
Ellers er det som normalt, blir bare fort kvalm om jeg ikke spiser ofte nok.

Håper bare jeg vil ha Taco denne gang, sist svangerskap taklet jeg ikke Taco:smiley-ashamed004

Denne gangen har jeg enn så lenge ingen cravings :p men jeg velger fort brødmat/knekkebrød framfor å stå å lage middag :p

syns ikke pepsimax smaker så godt lengre og sjokolade som alltid har vært en favoritt er ikke godt lengre… så har fått mer motsatt av cravings :hilarious:

Tok meg selv i å spise rosiner da jeg skulle smøre niste til eldste… Jeg har aldri vært noe glad i rosiner! Men plutselig var det helt nydelig :laughing002 Ellers går det mye i epler og Farris! Orker nesten ikke tanken på pepsimax. Noe jeg egentlig elsker…

Kjøpte meg ferskpillede reker på fredag og tenkte jeg skulle kose meg med det i lunsjen. Smakte bare rart. Og det er liksom luksus til vanlig.

Epler og farris her også. Og brødskive med leverpostei og masse agurk, eller kokt egg med salt. Og melk, spess sjokomelk :rolleyes:

Kvalm hele tiden og eneste som lindrer er kjøleskapkalde appelsiner eller appelsinjuice. Mååå ha det :bag:

Nudler går det litt for mye av :hilarious:
Men har begynt å prøve meg litt på knekkebrød for å se om det kan være noe som går ned, siden jeg ikke kan fordra brødskiver lenger. Blir kvalm bare av tanken :hilarious:

Veldig godt med sjokomelk :bag: men er vel for tidlig å kjenne etter slikt enda? 4+2 :angelic:

Ikke fått noen cravings ennå, men flere ting som jeg tidligere har vært veldig glad i, byr meg i mot nå. Bl.a. så har jeg tidligere vært veldig glad i to typer fun light saft og nå blir jeg uvel av å drikke de og synes det smaker så vondt. Og i helgen så skulle jeg spise brødskive med speilegg og kaviar og det vokste i munnen min. Klarte ikke å spise opp og det har jeg tidligere vært så glad i.

Godteri og frisk frukt. Frosne druer er helt fantastisk! Men også saltmat, blant annet knekkebrød med jalapeno smøreost :) Er ganske matlei samtidig som jeg er sulten hele tiden. Har helt avsmak mot kaffe!

Har ikke lyst på noe annet enn pommes frites fra McDonalds :laughing002

Har ikke så mye jeg craver utenom solo som jeg egentlig ikke er noe glad i :dontknow

Men det er mye jeg ikke vil ha! Klarer ikke tanken på alle typer kjøtt eller pmax:pale

Back
Topp