Cravings

Livetskjer❤

Glad i forumet
Sommerfuglene
Marshmallows2021
Vårspirene 2021
Julilykke 2023
Er det noen som har noen særere matønsker enn tidligere, endret ønsker eller lyster?

Jeg vil nok ikke sinat jeg selv har cravings men jeg tillater meg å spise mer frukt enn jeg har gjort før
 
Jeg har ikke direkte cravings føler jeg annet enn at jeg føler mer søtsug nå enn før.
men blitt litt hektet på frokostblanding om dagen :hilarious:
 
Ikke så sært egentlig, men har craving på appelsiner! ;) de er sykt gode nå.
 
Ikke så sært egentlig, men har craving på appelsiner! ;) de er sykt gode nå.
Å herregud kunne ikke vært mer enig! Hadde først et lite "liker" på klementiner.- men de ekke gode no.. så smakte jeg på appelsinene - oi de smaker nydelig
 
Ikkje tydelige cravings, men har ekstra lyst på grov brødmat og egg. I alle former. Kokt, steikt, omelett, eggerøre. Mmmm :woot:

Ete også eindel frukt, spesielt når uggenheten kjem. Kjøleskapskalde grønne druer, appelsin, kiwi.
 
Har ikke hatt særlig med cravings gjennom svangerskapet, foruten om at jeg har fått et større saltsug, på alt! Til vanlig har jeg vært sikkelig søtmons, men sjokolade smaker liksom ikke det samme lenger:p
 
Hadde masse i første graviditeten, men denne har det vært lite :p eneste er agurk og druer. Har liksom hatt lyst på noe sprøtt eller hva jeg skal si :smiley-bounce022
 
Kan få sjukt lyst på noe en dag, men det gir seg som regel før jeg har fått kjøpt det, og er borte neste dag. Hadde et oar uker hvor jeg crave’a knekkebrød med smør, kokt skinke og tjukke agurkskiver, og en annen uke hvor det var salami. Da var det ostesmørbrød for alle penga. Også snydde det liksom over natta at jeg ikke ville ha mer... Ellers har det vært enkelte dager hvor jeg som sagt har fått veeldig lyst på ting. Som i dag feks; Store, grønne, saftige oliven og fetaost. Nå i kveld er jeg ikke så keen lenger... :)
 
En periode var det lapskaus, så ble det Toro brownies. Nå er det lilla druer :happy:
 
Har egentlig ingen cravings, kan friste med noe i ny og ne men ikke nok til at jeg kjøper noe ekstra.
 
Ingen cravings enda.. men må si at både appelsin, ananas fra boks og gjærbakst smaker ekstra godt om dagen
 
Alt som er søtt. Oboy, snop, smågodt, sjokolade, boller...alt...og jeg har ingen selvkontroll i disse dager, tok meg akkurat dessert etter lunsj med bolle og kakao:woot:
 
Surkål første svangerskap.. Denne gangen har det ikke vært noe spesielt, men merker at jeg har et mye større søtsug enn noen gang før :hungry:
 
Jeg synes det endrer seg nesten ukentlig. Nå fra uke 32 er det gjærbakst (helst berlinerbolle eller butikk-donuts) og sjokolade! Samt havregryn med melk og syltetøy/sviskegrøt til frokost sammen med et glass appelsinjuice :happy:
 
Ikkje tydelige cravings, men har ekstra lyst på grov brødmat og egg. I alle former. Kokt, steikt, omelett, eggerøre. Mmmm :woot:

Ete også eindel frukt, spesielt når uggenheten kjem. Kjøleskapskalde grønne druer, appelsin, kiwi.
Så misunnelig! Kaster fortsatt opp av å spise egg(uke32) men har sjukt lyst på
 
Back
Topp