Cravings?

Sykepleierinnen

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Juligull2021
Augustbarna 2021
Noen som opplever cravings? :)

Jeg mistenker nudler er min svakhet etter at jeg sto opp kl tre på natten for å koke nudler :laughing002 spiste til og med tre pakker :angelic:
 
Har begynt å drikke melk sammen med frokosten igjen. Har ikke gjort det siden jeg var barn.:cool:
 
Ingen cravings, sliter litt med nedsatt matlyst og blir uggen når blodsukkeret blir for lavt. :meh:
 
Har alltid hatt et høyt søtsug.. Siste ukene har jeg ikke spist noko godt.. Ikkje det verste ;)
 
Merker egentlig lite til det. Jeg spiser på autopilot som vanlig. Vet jeg må ha i meg så og så mye mat. Så da er det bare å spise da. ;) Men blir litt kvalm om jeg går for lenge uten frokost. :rolleyes:
 
Har ingen cravings annet enn forhøyet søtsug. Første graviditet så var det appelsinjuice og friske ting som frukt og grønnsaker. Denne gangen har jeg ikke merket noe annet enn kraftigere søtsug. Det ha noe med at jeg prøver å kutte sukker og spise sunt å gjøre siden jeg tenker mer på det, våkner og det første jeg tenker på er sjokolade liksom :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Har ingen cravings annet enn forhøyet søtsug. Første graviditet så var det appelsinjuice og friske ting som frukt og grønnsaker. Denne gangen har jeg ikke merket noe annet enn kraftigere søtsug. Det ha noe med at jeg prøver å kutte sukker og spise sunt å gjøre siden jeg tenker mer på det, våkner og det første jeg tenker på er sjokolade liksom :hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg spiste 0.5kg sjokolade i uken sist så spent på hvordan det skal gå denne gang :hilarious:
 
Merker ikke én spesiell ting jeg har lyst på. Men merker jeg plutselig får lyst på noe, og da HASTER det!!:wideyed::hilarious: Kan lett begynne å gråte dersom det ikke løser deg lett å jeg får det jeg trenger, asap!
 
Foreløpig ingen cravings, men matlysten er skikkelig dårlig så mat generelt friste lite
 
Back
Topp