Cravings?

Lite , bare sånn smått.

har vært gravid for 7 år siden å hadde super craving på chili cheeseburger fra burgerking ...spiste det hver dag en periode,klødde i kroppen om jeg ikke fikk det glad det ikke er sånn nå, har hatt litt sånn små cravings på mandarin og gulrot med dip. Men ikke slik at det er uholdbart om jeg ikke får det, tenker heller ikke på det hele tiden.
 
Ikke krise om jeg ikke får det, men jeg måtte faktisk ut i går kveld for å få tak i det: BACONSNACKS! :hilarious: Ellers drikker jeg plutselig kakao nesten daglig (pleier ikke det) og drikker jeg ikke kakao er det kun farris og Isklar som duger.
 
Jeg har hatt litt dilla på smeltet ost, Stratos og blåbær. Lysten på Stratos er ikke like stor pga. kvalmen nå da :)
 
Jeg har dilla på Royal Gala epler. Mannen min kom hjem med feil type her om dagen, da måtte vi på butikken igjen :joyful:
 
Jeg må ha isbiter :)
Sitronvann med isbiter
Cola med isbiter
Appelsin saft med isbiter
Appelsinjuice med isbiter
Og vann med isbiter :p
 
Må ha grønne crispy druer, nam nam. Spiser en boks om dagen he he. Gruer meg til de ikke selges lenger, siden det er sesong vare. Å så må jeg ha sport knekkebrød med kvitost hver morgen :)
 
Epler når kvalmen står på som værst. Ellers spiser jeg plutselig remulade og kokt skinke på brødskiva hver dag! :D
 
Appelsinjuice og eplejuice!! Ikke sånn følelse av at jeg MÅ ha det, men jeg drikker aldri juice og nå foretrekker jeg det framfor brus :p
 
Nei, men har som alltid liten matlyst. Eneste som frister er frukt og grønnsaker. Og en sjelden gang junk, men da blir jeg kvalm rett etterpå :p Ellers MÅ jeg ha Hamar julebrus, koffeinfri kaffe med masse helmelk og Rituals sin anis-te :D
 
Knekkebrød med ost, majones og sylteagurk. Og stekt torsk med potet. Har nesten lagt i 2 uker med kvalme og ingen matlyst:hungover: Men nå er det på bedringens vei:happy:
 
Ingen spesielle cravings ennå her.
 
Uke 8: kvalm i perioder, spesielt om morgenen. Spiser knekkebrød med baconost til frokost og ellers så går middagene mye i frikasesaus/kraft og kjøttboller, eller tomatsuppe om dagen. Craver på Pepsi max med isbit, salte ting, lakris (woops), babybell-ost og mozzarella
 
Grønnsaker og frukt har jeg lyst på i tillegg til sukkerfri Hamar julebrus. Men i dag måtte jeg kjøpe coco pops og cheez dippers :shy:
 
Back
Topp