Cravings?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Junijubel, 30 Okt 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Noen som har fått noen spesielle cravings ennå? :D

2. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Lite , bare sånn smått.

har vært gravid for 7 år siden å hadde super craving på chili cheeseburger fra burgerking ...spiste det hver dag en periode,klødde i kroppen om jeg ikke fikk det glad det ikke er sånn nå, har hatt litt sånn små cravings på mandarin og gulrot med dip. Men ikke slik at det er uholdbart om jeg ikke får det, tenker heller ikke på det hele tiden.

3. LilleLunsj Betatt av forumet Marsboerne 20 18 JuniJubel2021

Ikke krise om jeg ikke får det, men jeg måtte faktisk ut i går kveld for å få tak i det: BACONSNACKS! :hilarious: Ellers drikker jeg plutselig kakao nesten daglig (pleier ikke det) og drikker jeg ikke kakao er det kun farris og Isklar som duger.

4. Milla_mor Elsker forumet Vi som prøver :) JuniJubel2021 Julegavene 2019

Jeg har hatt litt dilla på smeltet ost, Stratos og blåbær. Lysten på Stratos er ikke like stor pga. kvalmen nå da :)

5. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Jeg har dilla på Royal Gala epler. Mannen min kom hjem med feil type her om dagen, da måtte vi på butikken igjen :joyful:

• Morsom Morsom x 1
  6. Bahamas Betatt av forumet JuniJubel2021

Epler går ned her.

7. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Jeg må ha isbiter :)
    Sitronvann med isbiter
    Cola med isbiter
    Appelsin saft med isbiter
    Appelsinjuice med isbiter
    Og vann med isbiter :p

• Enig Enig x 1
  8. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

9. Junimamma2021 Flørter med forumet

Må ha grønne crispy druer, nam nam. Spiser en boks om dagen he he. Gruer meg til de ikke selges lenger, siden det er sesong vare. Å så må jeg ha sport knekkebrød med kvitost hver morgen :)

10. Mini4 Flørter med forumet JuniJubel2021

Rød saft :joyful: Drikker mange glass om dagen :p

11. Mammatiljente<3 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Her er det summer red epler som gjelder. Også eplejuice og sitron vann.

12. Chrisss Andre møte med forumet

Epler når kvalmen står på som værst. Ellers spiser jeg plutselig remulade og kokt skinke på brødskiva hver dag! :D

13. Duumbo Betatt av forumet JuniJubel2021

Appelsinjuice og eplejuice!! Ikke sånn følelse av at jeg MÅ ha det, men jeg drikker aldri juice og nå foretrekker jeg det framfor brus :p

• Enig Enig x 1
  14. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Kinder maxi:hilarious:

15. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Nei, men har som alltid liten matlyst. Eneste som frister er frukt og grønnsaker. Og en sjelden gang junk, men da blir jeg kvalm rett etterpå :p Ellers MÅ jeg ha Hamar julebrus, koffeinfri kaffe med masse helmelk og Rituals sin anis-te :D

16. Mamma_til_snart3 Andre møte med forumet

Knekkebrød med ost, majones og sylteagurk. Og stekt torsk med potet. Har nesten lagt i 2 uker med kvalme og ingen matlyst:hungover: Men nå er det på bedringens vei:happy:

17. ruccola Elsker forumet Himmelbarn ♡Julekulene 2021♡

Ingen spesielle cravings ennå her.

18. Nette98 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Uke 8: kvalm i perioder, spesielt om morgenen. Spiser knekkebrød med baconost til frokost og ellers så går middagene mye i frikasesaus/kraft og kjøttboller, eller tomatsuppe om dagen. Craver på Pepsi max med isbit, salte ting, lakris (woops), babybell-ost og mozzarella

19. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Pølse i brød og pærebrus :hilarious:

• Liker Liker x 1
  20. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Grønnsaker og frukt har jeg lyst på i tillegg til sukkerfri Hamar julebrus. Men i dag måtte jeg kjøpe coco pops og cheez dippers :shy:

Del denne siden