Cravings!

Sunshine89

Flørter med forumet
Kva er det du MÅ ha kvar dag? :anyone

Her har eg plutseleg fått dilla på sjokolademelk (kald melk og oboy) og det kan bli dyrt i lengde, for eg må ha laktosefri melk :facepalm:
 
Sjokolademelk her også, men litago.. :p drikker lett en liter om dagen.. :eek:
 
Ingen cravings enda, men som nevnt før i denne gruppen, de grønne druene som er i butikken nå (Autumn crisp, eller hva de heter) er SYKT gode. Kunne lett spist en kurv om dagen.
 
Ingen cravings enda, men som nevnt før i denne gruppen, de grønne druene som er i butikken nå (Autumn crisp, eller hva de heter) er SYKT gode. Kunne lett spist en kurv om dagen.
Har du smakt de som heter cotton candy? :joyful:
 
Sliter heller med og finne noko eg faktisk har lyst på. Ingenting av mat som fristar noko særleg for tida. Men dei grønne crisp druene, kalde, dei er knallgode!
 
Ingen cravings her heller, og lite som frister selv om jeg ikke er veldig kvalm enda. Men jeg kan og spise en pakke druer om dagen, er det eneste som frister :) Gjerne fryste
 
Her har jeg fått cravings på klementiner, og helst skal de være kalde og rett fra kjøleskapet.
Er noe med den kalde friske smaken og følelsen i munnen. Blir fort kvalm av veldig fet mat. Samboeren kom hjem med kebab til lunsj, så spiste jeg halve og ble kjempe kvalm:yuck:

I forrige svangerskap hadde jeg cravings på fjordland risgrøt. Herregud som jeg spiste på det, hver eneste dag og gjerne både frokost, lunsj og middag :rolleyes: sto sikkert for halve årsinntekten til fjordland det året :woot:
 
Ingen gravings her, matlysten er ganske dårlig.
Men alltid vært glad i frukt og det er heldigvis noe som jeg ikke blir dårlig av om jeg spiser :D
 
Alt av frukt :D Men forandrer seg hele tiden! Forrige uke var det honnikorn
 
Alt med karbohydrater, bakte brød i går, boller i dag, og pasta med salt hjelper når jeg er uvel :hilarious:
 
Jeg kom på en ting!

Sånne små juice og saftbokser beregnet på barn. Solrik osv.
Favoritten er jo solrik med jordbær og appelsin :wideyed::rolleyes:
 
Har egentlig ikke hatt noe cravings. Men i dag kjøpte jeg meg physalis bær, og smelte i meg begge begerne fordi det var så godt. Har tenkt på dem siden, så brått blir jeg hekta:happy:
 
Back
Topp