Cravings

Ingen matlyst, alt lukter fælt. Sliter også med kvalme. Håper det går over fort, vil heller ha noen cravings :)
 
Iiiiskalde ting og ting som knaser går det i her! Frukt, isbiter, og saftis. Så har jeg noen rare blaff jeg ikke greier å legge fra meg før jeg har spist det. De to siste var ostekake og ananassalsa fra sankta maria:rolleyes:
 
Sliter veldig med kvalme og lite som frister. Men har fantasert om surkål i flere dagerMannen er borte så da ble det Fjordland skinkestek m surkål. :happy:
 
I dag har jeg spist egg til frokost, egg til lunsj og egg til kvelds. Og jeg lurer på om jeg må ha meg ett til :hilarious:
 
Tror ikke jeg har hatt noen cravings enda, bortsett fra at jeg er så utrolig tørst på vann. Jeg er egentlig veldig dårlig på å drikke vann, men nå drikker jeg vann hele dagen lang, og det er det eneste jeg kjenner jeg har lyst på. Men ser jo at det å være tørst er vanlig som gravid, så antar det handler mer om det enn om cravings. Hadde vært perfekt om det faktisk var vann jeg fikk cravings på istedenfor noe skikkelig usunt
 
Back
Topp