Cravings

Jooooda! Det var helt himmelsk! Spiste 3 skåler i går, og foreløpig en skål i dag, men blir nok en skål til om ikke så lenge :hilarious: Første gang på lenge det faktisk har fristet med frokost :D

Fy søren så lyst jeg fikk på det!
Vi kan ikke ha det i hus, for da er det det eneste ungene spiser :P

Fy søren så lyst jeg fikk på det!
Vi kan ikke ha det i hus, for da er det det eneste ungene spiser :p

Da må du gjemme det i skapet på soverommet deres eller noe sånt :p eller legg posen med innhold over i en eske med noe de ikke liker :hilarious:

Da må du gjemme det i skapet på soverommet deres eller noe sånt :p eller legg posen med innhold over i en eske med noe de ikke liker :hilarious:

God plan! Må på butikken etterpå :hilarious:

Knekkebrød med smør og nugatti:smiley-bounce012:love017

Sylteagurk og rød jalapenos!! :p Og ellers det samme som før, bare frisk mat/drikke.

Det var utrolig godt! Men ble syykt kvalm etterpå :( Gir det nok ett forsøk til, ellers får barna spise det opp likevel :hilarious:

Det var bra det smakte! Men synd du ble kvalm. Kan det være litt uvant for kroppen din med mat så du blir kvalm pga det? Eller bruker du kanskje å bli kvalm når du spiser som gravid uansett?
Kan være barna blir fornøyd da :p

Det var bra det smakte! Men synd du ble kvalm. Kan det være litt uvant for kroppen din med mat så du blir kvalm pga det? Eller bruker du kanskje å bli kvalm når du spiser som gravid uansett?
Kan være barna blir fornøyd da :p

Som regel hjelper det på kvalmen å få i meg noe mat. Må bare spise i små porsjoner. Men det hender også at jeg blir ekstra kvalm, og evt kaster opp. Ikke godt å vite på forhånd :P

Som regel hjelper det på kvalmen å få i meg noe mat. Må bare spise i små porsjoner. Men det hender også at jeg blir ekstra kvalm, og evt kaster opp. Ikke godt å vite på forhånd :p

Håper det går bedre neste gang du prøver å spise det da :happy:

De siste dagene nå har jeg hatt skikkelig cravings på klementiner! Heldigvis er de ganske gode nå og fremover :woot:

Her har jeg hatt mest lyst på saftig frukt i det siste. Kjøpt nektarin, plommer, vannmelon og moreller. Ikke noe jeg pleier

Spiser masse røde epler for tiden.. Kan til og med stå opp midt på natta for å skjære opp ett, spise det for så å sove videre :happy090

Spiser masse røde epler for tiden.. Kan til og med stå opp midt på natta for å skjære opp ett, spise det for så å sove videre :happy090

Det spiser jeg også mye av! Er egentlig ikke noe fan av det til vanlig. Men vi har det alltid i hus da ungene spiser det hver dag, og nå gjør jammen jeg det også :P

Går litt i bølger her. MÅTTE ha blå farris i starten. Hamstra inn masse, og gikk deretter lei/dilla gikk over. Har enda fem flasker stående på boden, haha. Har også hatt dilla på sånne "godterikjeder" i en liten periode, og smurfedrops.

De tingene jeg har anti-craving på/avsmak for har derimot holdt seg: Kaffe, cola, all lightbrus og storfekjøtt (med unntak av kjøttdeig) er IKKE godt.

Teller ned til jeg kan spise spekeskinke igjen....

Har dilla på villa light for tiden, men prøver å ikke drikke så mye :joyful: mindre lyst på pepsi max faktisk, og jeg eeeelsker egentlig pepsi max.

Back
Topp