Hurra!!! Da er jeg påtur på butikkenTror det fortsatt finnes ja! Spesielt på større butikker som er kjent for å ha et stort utvalg, som for eksempel Coop Obs og Meny![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!! Da er jeg påtur på butikkenTror det fortsatt finnes ja! Spesielt på større butikker som er kjent for å ha et stort utvalg, som for eksempel Coop Obs og Meny![]()

Jeg craver bare alt jeg ikke kan spise! Spekemat, spesielt serrano skinke, myke oster, tunfisk sashimi...![]()
Jeg craver bare alt jeg ikke kan spise! Spekemat, spesielt serrano skinke, myke oster, tunfisk sashimi...![]()
Man skal være forsiktig med tunfisk pga det ofte er en stor fisk og inneholder derfor mye kvikksølvTror du kan spise sashimi? Man kan jo fint spise sushi![]()
Man skal være forsiktig med tunfisk pga det ofte er en stor fisk og inneholder derfor mye kvikksølv![]()
Men sashimi er vel også med laks?Ja, sashimi betyr bare de renskåren bitene med fisk uten noe som helstJa, jeg holder meg til laksen eller varmebehandlet når jeg er gravidMen sashimi er vel også med laks?
Ja, sashimi betyr bare de renskåren bitene med fisk uten noe som helstdet kan være laks, tunfisk, kamskjell, smørfisk erc. Tror tunfisk sashimi var en favoritt hos Okaasan, som hun da ikke kan spise nå
Du har rett om at man kan spise sushi som gravid, men at det er enkelte fisk man skal styre unna
![]()
Jeg så først nå at hun hadde skrevet tunfisk sashimi 
All denne sushisnakken har gitt meg tidens craving på sushi!DohJeg så først nå at hun hadde skrevet tunfisk sashimi
![]()
Så kjedelig
Jeg spiser ingen av de tingene til vanlig, så jeg slipper den utfordringen..
Ja, kjempekjedelig
Godt du slipper den utfordringen da, er jaggu nok av andre utfordringer også![]()
Tror du kan spise sashimi? Man kan jo fint spise sushi![]()
Ja, kan jo spise laks sashimi. Og det er jo godt, men har sikkert mest lyst på tunfisk siden det står på nei-listen.![]()
Akkurat som ungene, vil ha det de ikke kan få![]()
Haha! Ja, men det er jo helt sant! Er flere områder jeg oppfører meg litt barnslig på nå for tiden. I går begynte jeg nesten å grine fordi jeg ikke fikk viljen min.Hormonell much?? Oohyes.

Neineinei! Du kan ikke si sånt![]()
Første gang på lenge det faktisk har fristet med frokost