Cravings!

Her går det i appelsinjuice med vann
 
biola med tropisk smak, grønne epler også sitronte.. ikke noe annet rart :p får plutselig lyst på ting, så lukter det annerledes enn før, så blir jeg kvalm
 
Dette svangerskapet har jeg lyst på søtt, noe jeg ikke hadde forrige svangerskap. Da ble jeg bare kvalm av tanken på sjokolade. Ingen sære cravings...enda :p
 
Foreløpig ingen cravings, spent på hvordan det blir denne gangen. Sist gikk det i rømmegrøt hele tredje trimester :D
 
Ingen cravings enda.Sist jeg var gravid spiste jeg ikke taco hele graviditeten,fikk totalt av smak av tanken.For meg var det sååå rart, for jeg elsker taco:D
 
Ikke fått noen enda, men jeg går rundt å er uggen eller kvalm hele dagen, så da har jeg ikke lyst på noen ting.
 
Hvitløk!
Eier ikke matlyst overhodet. Er kvalm, blir kvalmere av å ikke spise, blir veldig kvalm av å spise. Ond sirkel!
Men innimellom glimter matlysten til og da går det i bakepotet drept med hvitløkssmør:hilarious:
Vurderer å putte brødskive i brødristeren og smøre på hvitløkssmør på den så smøret smelter.
Fungerer fint i disse tider hvor man skal holde 1 meters avstand. Mannen holder flere meters avstand fra meg nå:rolleyes:
 
Frosne bringebær! De må suges på altså. Ikke tygges! (kjenner jeg får gåsehud av å tenke på å tygge dem)
 
Fikk du ikke skikkelig halsbrann av rømmegrøt hele tida ?:wideyed: smaker jo veldig godt da :D

Haha, hadde så mye vondter og plager på slutten at jeg gav vel bæng i litt ekstra halsbrann :D
Neida, men kan ikke huske at jeg fikk det. Kanskje jeg bare har fortrengt det :knegg:
 
Forrige gang gikk det lenge i forskjellige bær, nektariner, iste og leverpostei :p Før den store agurk gravingen satte inn og gjorde at jeg spiste minst! 1 hel agurk per dag, ikke kuttet opp :p Har ikke vært noe spesielt som har utpekt seg enda denne gangen.
 
Haha, hadde så mye vondter og plager på slutten at jeg gav vel bæng i litt ekstra halsbrann :D
Neida, men kan ikke huske at jeg fikk det. Kanskje jeg bare har fortrengt det :knegg:
Haha! Ser den :p Siste tida er bra slitsom uansett , proppfull av plager :oops::D
 
Back
Topp