Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha! Eddik i juice og brus?!? Det hørtes forferdelig ut!!Har dere merket noe til cravings enda ? Og i såfall hva craver du?
Her går det foreløpig i mango og salte dent-pastiller ! Forrige svangerskap var det eddik i juice og brus...
SammeBare kvalm jeg nå
Is måtte jeg ha i går også. Gikk på butikken og alt jeg klarte å tenke var at jeg måtte ha en is. Rakk såvidt å betale før jeg spratt pakkaVarierer litt, men ostepop (first price og Coop sin som er utrolig salt), krydret og sterk mat og frukt is. Jeg som normalt aldri kjøper meg is. Det ble kommentert i går av 14 åringen min at jeg spiser så mye rart for tida.
Ja jeg fatter ikke hva som fikk meg til å prøve det ut engang, men jeg drakk det hver dag en periodehaha! Eddik i juice og brus?!? Det hørtes forferdelig ut!!
Åh nå fikk jeg lyst på mini-bakkels når jeg leste denneFrosne mini bakkels Tidligere svangerskap har jeg cravet frukt og surt, jeg håper dette søtsuget gir seg
Så artig at de rundt deg legger merke til unormale matvaner er så rart hvordan kroppen plutselig bare får for seg at "det må jeg ha!"Varierer litt, men ostepop (first price og Coop sin som er utrolig salt), krydret og sterk mat og frukt is. Jeg som normalt aldri kjøper meg is. Det ble kommentert i går av 14 åringen min at jeg spiser så mye rart for tida.
Med tredje spiste jeg svart doc og sukkererter sammen hele siste mnd var i 2008 så visste ikke noe om lakris da. Gikk minst ei pakke av hver hver dagSå artig at de rundt deg legger merke til unormale matvaner er så rart hvordan kroppen plutselig bare får for seg at "det må jeg ha!"
Hva kjøpte du? Jeg må ha Nude eller Fruitero. Spiste Fruitero med fjerdemann og. Fordelen er at det er x antall frukt i de og lite kcal sendte ungene på butikken etter to jordbær Nude i sta.Is måtte jeg ha i går også. Gikk på butikken og alt jeg klarte å tenke var at jeg måtte ha en is. Rakk såvidt å betale før jeg spratt pakka
Blanda du sukkererter med doc? Elsker å høre om cravings haha! Våre herlige, rare gravidkropperMed tredje spiste jeg svart doc og sukkererter sammen hele siste mnd var i 2008 så visste ikke noe om lakris da. Gikk minst ei pakke av hver hver dag
Den nye med melkesjokolade. HimmelskHva kjøpte du? Jeg må ha Nude eller Fruitero. Spiste Fruitero med fjerdemann og. Fordelen er at det er x antall frukt i de og lite kcal sendte ungene på butikken etter to jordbær Nude i sta.
Ja begge i munnen og tygges.Blanda du sukkererter med doc? Elsker å høre om cravings haha! Våre herlige, rare gravidkropper
Hahah det er noe av det særeste og artigste jeg har hørt på lengeJa begge i munnen og tygges.