Cravings

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har fått cravings allerede?:wtf:
Her liker æ ikke så godt lakris men har fått dilla på lakris kjærlighet på pinne. Den døyver kvalmen.

Noen som har fått cravings allerede?:wtf:
Her liker æ ikke så godt lakris men har fått dilla på lakris kjærlighet på pinne. Den døyver kvalmen.
Husk at man ikke bør spise mye lakris!

Selv har jeg ikke fått noe cravings utenom at jeg liker salte ting på kvelden :angelic:

Har mindre lyst på godteri men is er best akkurat nå. Innbiller meg at det hjelper på sure oppstøt/halsbrann :angel5

Ikke enda. Sist hadde jeg mer anti-cravings tror jeg, ting jeg plutselig ikke kunne fordra.

Suragurk men det kan hende jeg er bare inne i en Suragurk periode:rolleyes:

Hadde ingen cravings med førstemann, så tror ikke det kommer noe nå heller.

Litt motsatt av cravings, men orker ikke tanken på ting som er søtt :yuck:

Samme her, det handlet mer om mat som ikke trigget halsbrann etc :)
Hehe, heeeeelt likt her :P
Nyter sitrusfrukter, juice, brus og alt annet så lenge jeg kan nå før halsbrannen setter inn!

Jeg hadde ingen skikkelige cravings i forrige graviditet, følte meg nesten snytt haha! Veldig glad i sushi og gulrotkake da.
Har ikke merket noe, men veldig tidlig enda så vi får se!

Ananas, og syrlige ting, lakris. Sist hadde jeg cravings på slush og vårrullervurderte å kjøpe meg slush maskin

Ikke noe cravings her, er mer at ingenting frister. :shifty:

Har foreløpig ingen annen craving enn at jeg har lyst på noe salt:rolleyes: Elsker selvfølgelig lakris, men prøver å begrense inntaket. Sist svangerskap var det ris med soyasaus:angelic:

Alt med fløte. Pleier å være et tegn på graviditet når jeg inhalerer desserter og fløtekaker. Har spist 2 porsjoner med riskrem til nå. Det er mer en i hele fjor.

Ingenting ennå, men spent på om det kommer. Og om det er sunt eller usunt:joyful:
Ååå, håper jeg får dilla på gresk salat! Salat, agurk, tomat, olje, krydder og feta, namnam.

Realistisk sett blir det neppe noe sunt. :rolleyes:

Back
Topp