Cravings?

Jeg har så utrolig lyst på brus:shifty: Drikker i utgangspunktet null brus til vanlig:wacky:

Jeg har et absurd stort behov for sjokoladeis. Sånn helt vanlig, kjedelig sjokoladeis. Det er noe jeg vanligvis ikke spiser.

Mest kvalm om dagen, og lite lyst på noe. Annet enn cola og jordbær. Men begrenser meg til en 0,33 om dagen. Kaster opp av vann - så ting er litt kjipt. Blir liksom til at man spiser det som ikke er for ille å kaste opp...

Isbiter og gullerøtter er det eneste som frister, synes det smaker helt magisk :hilarious:

Har syke cravings på vårruller..
Sikkert fordi at alt er stengt nå og jeg ikke får tak i, men bare tanken på de får meg til å fråde o_O

Iskaldt vann :happy: helst med isbiter. Så har jeg lyst på mat hele tiden men når jeg kommer på kjøkkenet mister jeg matlyset med en gang :wtf:

Saft is. Og cola zero...

Melk faktisk:p

Mest kvalm om dagen, og lite lyst på noe. Annet enn cola og jordbær. Men begrenser meg til en 0,33 om dagen. Kaster opp av vann - så ting er litt kjipt. Blir liksom til at man spiser det som ikke er for ille å kaste opp...

Ja, husker jeg hadde det sånn med storesøster. Jeg fant mine "favoritter" til mannen min sin store fortvilelse.

Back
Topp