Cravings...

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
fikk så sinsykt lyst på salatburger i går kveld... nesten sint for att jeg ikke fikk laget meg det!
Så etter trening idag var det rett på butikken!

Så sinsykt godt!!!!!!!! :) :)

Eg fekk akutt i går at eg måtte ha pistasje is og fersken på hermetikk boks :hilarious:

Her ble det gräddost. Spist en halv ost i dag, ikke bra:happy093
I forrige uke var det fanta lemon.. Fant ikke noe i butikkene her, så bestilte et brett fra Sverige:laughing002Eple har jeg konstant lyst på, men blir jammen ikke helt god i magen av det.

Her ble det gräddost. Spist en halv ost i dag, ikke bra:happy093
I forrige uke var det fanta lemon.. Fant ikke noe i butikkene her, så bestilte et brett fra Sverige:laughing002Eple har jeg konstant lyst på, men blir jammen ikke helt god i magen av det.
Har du prøvd gule epler? De inneholder mindre syre, er søtere og er ikke så tungt for magen :-) bare ett lite tips :joyful:

fikk så sinsykt lyst på salatburger i går kveld... nesten sint for att jeg ikke fikk laget meg det!

Hva er salatburger?

Høres veldig godt ut!! Ble sulten..

Gummigodteri er det beste som finnes for tiden! Og ingefærøl. Huff, må finne noe mer sunt!

Sure og salte/salmiakkdrops! Fant kloakkslam på kolonial.no her om dagen og ble helt i fyr og flamme :oops::joyful: Ellers får jeg mye mer sånne plutselige innfall om hva jeg har lyst på nå enn sist. Kan være på vei hjem og bare "Å, bringebærsyltetøy, det hadde vært godt!" og så går det et kvarter, og så har jeg ikke lyst på det lenger :p Rare greier.

(Har fortsatt ikke lyst på sjokolade, det føles såååå snålt! Lurer litt på om det er fordi jeg fikk mye halsbrann av bl.a. snickers mot slutten av forrige svangerskap og at kroppen liksom husker det?)

Back
Topp