Cravings

Ingenting skikkelig. Men syns havreknekkebrød med brelett og smøreost er skikkelig snadder brått.
Og har mer lyst på friske salater enn vanlig.
 
Ingen spesiell craving, men lyst på søtsaker hele tiden:p
 
Alt som er fyfy frister akkurat nå :hilarious: Jeg har så lyst på brie, salami og spekeskinke!!!
Jeg har gått forbi påleggsavdelingen på butikken og siklet etter spekeskinke og brie :arghh: og jeg har aldri likt spekeskinke! Men nå har jeg såååå lyst på!
 
Jeg har gått forbi påleggsavdelingen på butikken og siklet etter spekeskinke og brie :arghh: og jeg har aldri likt spekeskinke! Men nå har jeg såååå lyst på!
Jeg liker heller ikke spekeskinke til vanlig, annet enn til rømmegrøt :rolleyes: Men nå har jeg skikkelig lyst på... ååh, hvorfor er vi laget sånn at vi vil ha det vi ikke kan få? :grumpy:
 
frukt,
alt som er SURT - gjerne så det drar skikkelig bak øra liksom
juice
brunost
sukker - spesielt surt og tyrkisk pepper
 
Jeg har spist så mye jordbær denne sesongen! Vet ikke akkurat om det kvalifiserer til craving, men jeg pleier ikke spise så mye jordbær ellers om sommeren. Mye mulig det bare var bra timet i forhold til mitt generelle behov for litt sur, avkjølt mat, fortrinnsvis frukt. Kjøleskapskalde epler og nektariner er også nemlig veldig godt. Men jeg har likevel litt panikk for at jordbærsesongen nesten er over...:nailbiting:
 
Jeg liker heller ikke spekeskinke til vanlig, annet enn til rømmegrøt :rolleyes: Men nå har jeg skikkelig lyst på... ååh, hvorfor er vi laget sånn at vi vil ha det vi ikke kan få? :grumpy:
Jeg har gått forbi påleggsavdelingen på butikken og siklet etter spekeskinke og brie :arghh: og jeg har aldri likt spekeskinke! Men nå har jeg såååå lyst på!
Jeg har det på pizza/ovnsstekt ostesmørbrød. Ikke helt samme konsistens, men veldig god smak. Funker med diverse mykoster også (stek til det bobler).
 
Jeg har det på pizza/ovnsstekt ostesmørbrød. Ikke helt samme konsistens, men veldig god smak. Funker med diverse mykoster også (stek til det bobler).
Jaa, jeg har prøvd, det funker sånn halvveis... Men det er ikke det samme :hilarious:
 
Nyeste cravings, appelsinjuice med masse isbiter❤️
 
Ugunstig!coop extra burde i hvert fall ha? Jeg har kjøpt på spar og kiwi :rolleyes:
Venninnen min mente leverandøren til coop og kiwi ikke har den, så får hamstre neste gang jeg er i Ålesund:hilarious:
 
Venninnen min mente leverandøren til coop og kiwi ikke har den, så får hamstre neste gang jeg er i Ålesund:hilarious:
Åh! Så rart! Har Coop og kiwi samme leverandør da? Kiwi er jo i Norgesgruppen, akkurat som Spar? Skal jammen ta og sjekke butikkene i nærheten her når jeg er innom!:p
 
Sjokoladepudding finner jeg. Men finner ikke pistasjeis på hverken rema eller coop extra:eek:
Coop her har det også rema har, men et merke som ikke smakte godt. Vi har Coop prix da. Men meny også har pistasjeis
 
Jeg har det på pizza/ovnsstekt ostesmørbrød. Ikke helt samme konsistens, men veldig god smak. Funker med diverse mykoster også (stek til det bobler).
Mener du å si at jeg kan ha spekeskinke på pizza så lenge jeg varmer den opp først?! En ny verden har åpnet seg! :smiley-bounce015
 
Back
Topp